نویسنده‌ای جدید به جمع نویسندگان فیلم Wonder Woman 2 پیوست

15 September 2017 - 13:25

فیلم‌نامه نویس فیلم The Expendables یعنی دیوید کالاهام (David Callaham) به تیم نویسندگی فیلم Wonder Woman 2 پیوسته و در کنار پتی جنکینز (Patty Jenkins) و جف جانز (Geoff Johns) به نویسندگی این فیلم مشغول شده است. بعد از موفقیت‌های چشم‌انداز فیلم Wonder Woman، استودیو برادران وارنر، شهرت شخصیت اصلی فیلم را همچون سرمایه‌ای برای خود مشاهده کرد و برای او نقشی در فیلم Justice League درنظر گرفت و فورا ساخت دنباله فیلم Wonder Woman را نیز تایید کرد. گال گدوت (Gal Gadot) حضورش در نقش پرنس دایانا در قسمت دوم حتمی شده و نیز کارگردانی فیلم نیز توسط پتی جنکینز (Patty Jenkins) صورت خواهد گرفت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بازگشت جنکینز (Jenkins) برای او با افزایش درآمد بسیار زیاد همراه بود و قرار شد به عنوان فیلم‌نامه نویس در کنار جف جانز (Geoff Johns) فعالیت داشته باشد، اکنون استودیو برادران وارنر نویسنده جدیدی را به جمع دو نویسنده قبلی اضافه کرده تا توسعه فیلم‌نامه دقیق‌تر صورت بگیرد.

به نقل از THR، دیوید کالاهام (David Callaham) که قبلا نویندسگی فیلم‌هایی همچون The Expendables و Godzilla را برعهده داشته، اکنون به جمع نویسندگان فیلم Wonder Woman 2 پیوسته است. هرچند در نگاه اول انتخاب او به عنوان نویسنده این فیلم کمی عجیب به نظر می‌رسید اما باید این نکته ذکر شود که او قبلا با جنکینز در بازساخت فیلم Jackpot همکاری داشته‌اند، البته این فیلم هیچ وقت ساخته نشد، چرا که جنکینز (Jenkins) از کار انصراف داد و شروع به همکاری با برادران وارنر برای ساخت فیلم Wonder Woman کرد. البته باید همکاری آن دو به اندازه کافی موفقیت‌آمیز بوده باشد که دلیلی بر حضور او در جمع نویسندگان دنیای DC باشد.

دو سال تا عرضه فیلم Wonder Woman 2 مانده است و هنوز هیچ گونه اطلاعیه رسمی در خصوص این که داستان فیلم در کجا رخ خواهد داد، به گوش نرسیده است و حتی طرفداران Wonder Woman نمی‌دانند در فیلم Justice League او در چه حال و هوایی به سر خواهد برد اما شواهد به گونه‌ای است که انتظار می‌رود داستان فیلم مربوط به دوران تاریخ معاصر باشد، اما نه در عصر تاریک جنگ جهانی اول بلکه در دهه ۱۹۸۰ میلادی.

در حال حاضر سه نویسنده مشغول فیلم‌نامه نویسی این فیلم هستند و این روند تا ماه‌های آتی به طول خواهد انجامید، معلوم نیست کار این سه نویسنده برای عرضه یک فیلم‌نامه تمام و کمال چه انداره طول بکشد و بسیاری بر این عقیده هستند که عرضه این فیلم با تغییر در زمان اکران روبه‌رو خواهد شد و این موضوع به معنای عدم رقابت مستقیم این فیلم با فیلم Star Wars: Episode IX خواهد بود. ممکن است که عرضه این فیلم با کمی تاخیر روبه‌رو شود و در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه آن باشیم و یا کمی زود‌تر از زمان موعود عرضه شود و در اوایل سال ۲۰۱۹ شاهد اکران فیلم باشیم، اما در بهترین حالت باید گفت که فیلم‌برداری این فیلم تا تابستان سال آینده آغاز نخواهد شد زیرا نزدیک به ۶ ماه درگیر فیلم‌نامه خواهند بود، مگر سریع‌تر فیلم‌نامه را به پایان برسانند که در آن صورت زمان بیش‌تری برای دیگر مراحل ساخت فیلم وجود خواهد داشت.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.