تاریخ اکران فیلم John Wick: Chapter Three مشخص شد

15 September 2017 - 20:31

استودیوی «Lionsgate» رسماً تاریخ اکران فیلم مورد انتظار John Wick: Chapter Three «جان ویک: فصل سوم» را با هنرنمایی کیانو ریوز (Keanu Reeves) مشخص و اعلام کرد. بر اساس اعلام استودیوی نامبرده، این فیلم از روز  جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ (۱۷ می ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، هنوز هیچ اطلاعی از داستان فیلم «جان ویک: فصل سوم» در دست نیست اما با توجه به پایان قسمت پیشین آن می‌توان حدس زد که جان ویک بار دیگر به دردسری جدید، حتی بزرگتر از قبل، افتاده است. «جان ویک: فصل سوم» تا بدین لحظه تنها فیلمی است که قرار است در این بازه زمانی به روی پرده رود؛ این در حالی است که قسمت‌های پیشین این مجموعه در فصل تابستان اکران می‌شدند. دو قسمت پیشین این سری در ماه‌های اکتبر و فوریه به روی پرده رفته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter Two «جان ویک: فصل دوم»، جهان این سری را گسترش داد و قرار است که سریالی با محوریت یکی از مکان‌ها مهم این مجموعه ساخته گردد. از سوی دیگر احتمالاتی از ساخت یک نسخه فرعی از یک شخصیت‌های این سری نیز وجود دارد.

سری فیلم‌های اکشن «جان ویک» با استقبال بالای منتقدان و بینندگان روبرو شدند و نتیجه نهایی کار، یکی از بهترین سری فیلم‌های اکشن در چند سال اخیر در سینما محسوب می‌شود که طرفداران پرشماری را به خود جلب کرده است. پیش‌بینی می‌شود که چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) بار دیگر برای کارگردانی فیلم «جان ویک: فصل سوم» بازگردد که البته این مورد هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.