بودجه‌ی تخمینی Blade Runner 2049 مشخص شد

16 September 2017 - 18:59

بودجه‌ی تخمینی برای فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) مشخص شد. این فیلم سی سال پس از اتفاقات فیلم اصلی از کارگردان ریدلی اسکات (Ridly Scott) به وقوع می‌پیوندد و این دنباله‌ی مورد انتظار از Blade Runner از کارگردان دنی ویلنو (Denis Villeneuve) به نظر می‌رسد در باکس آفیس کولاک کند. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

اما بودجه‌ای که در بالا ذکر شد چه می‌شود؟ تریلرها و کلیپ‌های اخیر از Blade Runner 2049 یک دنیای بصری خیره کننده که توسط ویلنو ساخته شده است را نشان می‌دهد که محیطی بسیار متفاوت از عصر ۲۰۱۹ در لس آنجلس را نشان می‌دهد که در فیلم اصلی در سال ۱۹۸۲ بود. خوب با توجه به این، قطعا باید بودجه‌ی بزرگی هزینه شده باشد و در حالی که یک گزارش جدید تایید می‌کند که این دنباله، که کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است، یکی از گران قیمت‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

THR گزارش کرد که Blade Runner 2049 در ماه بعد که به روی پرده‌ی سینما خواهد رفت، در باکس آفیس هفته‌ی اول ۴۰ میلیون دلار خواهد فروخت. این داستان با این خبر که بودجه‌ی فیلم از ۱۵۰ میلیون دلار به ۱۸۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است، به روز شد. اگر آخرین گزارش‌ها درست باشند، هزینه‌ی این فیلم، از Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) که ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است، کمتر است. فیلم The Fate of the Furious با بودجه‌ی ۲۵۰ میلیون دلاری خودش، گران ترین فیلم  سال ۲۰۱۷ است.

گاسلینگ (Gosling) هنگامی که برای بازی در Blade Runner 2049 انتخاب شد در یک مصاحبه‌ گفت:” شما می‌توانید ببینید پول به کجا می‌رود”. دستیاران ویلنو تا آنجا که ممکن بود از CGI در ایجاد ساختمان‌ها و دنیای پیرامون استفاده کردند. وابستگی بیشتر به CGI ممکن است باعث کاهش هزینه‌ها شود اما استفاده از تاثیرات کاربردی و واقعی، شانس بیشتری برای متوجه شدن دید کارگردان می‌دهد. علاوه بر این، بازیگرانی که درگیر Blade Runner 2049 هستند شانس این را دارند که بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

با این حال، تخمین اینکه در هفته‌ی اول باکس آفیس Blade Runner 2049 به ۴۰ میلیون دلار برسد، نشان می‌دهد که این فیلم از بودجه‌اش بیشتر درامد کسب خواهد کرد. این فیلم باید در سطح جهانی بسیار خوب عمل کند در هفته‌های اول در آمریکا نیز باید بدرخشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.