اطلاعات تازه‌ای از تولید نسخه بازسازی شده فیلم A Prophet بدست آمد

17 September 2017 - 10:00

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) و جاش برولین (Josh Brolin) گزینه‌های مد نظر سم ریمی (Sam Raimi) برای هنرنمایی در فیلم A Prophet «یک پیامبر»، نسخه بازسازی شده فیلم نامزد اسکار با همین نام محصول سال ۲۰۰۹ میلادی کشور فرانسه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

نسخه اصلی فیلم A Prophet «یک پیامبر»، داستان جوان فرانسوی/عربِ ۱۹ ساله‌ به نام مالک ال جِبنا (Malik El Djebena) را روایت می‌کند که به واسطه فعالیت‌های مجرمانه برای سزار لوچیانی (César Luciani)، رهبر ظالم کورسیان، به زندان افتاده است. با این وجود، وی در این زندان که عمدتاً مسلمانان و کورسی‌ها در آن حضور دارند، همچنان به فعالیت‌های مجرمانه خود در خارج از زندان ادامه می‌دهد و به قدرت می‌رسد.

ریمی، که آخرین فیلم او Oz the Great and Powerful «از بزرگ و قدرتمند» محصول سال ۲۰۱۳ میلادی است برای کارگردانی نسخه هالیوودی این فیلم فرانسوی انتخاب شده است. وی قرار است که این نسخه بازسازی شده را بر اساس فیلمنامه‌ای از دنیس لِهان (Dennis Lehane) تا پایان سال جاری میلادی مقابل دوربین ببرد.

بر اساس گزارش «That Hashtag Show»، سم ریمی، جوردن و برولین را به ترتیب برای بازی در نقش‌های مالک و لوچیانی در نظر دارد. هر دو بازیگر یاد شده در این چند وقت اخیر به واسطه حضور در جهان سینمائی مارول در مرکز توجهات قرار گرفته‌اند. جوردن علاوه بر حضور در فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» مارول و Fahrenheit 451 «فارنهایت ۴۵۱» شبکه HBO، در دنباله فیلم Creed «کرید» نیز حضور خواهد داشت.

از سوی دیگر، جاش برولین درام اقتباسی Only the Brave «تنها دلیر» را در دست اکران دارد و در دو فیلم ابرقهرمانانه Deadpool 2 «ددپول ۲» و Avengers: Infinity War « انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز به ترتیب در نقش‌های کابل (Cable) و تانوس (Thanos) هنرنمایی خواهد کرد. وی قرار است تا در دنباله درام موفق Sicario «سیکاریو» یعنی Soldado «سولدادو» نیز مقابل دوربین رود.

فیلم «یک پیامبر» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن باید منتظر بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.