هیروکی سانادا یک نقش مکمل را در Avengers بر عهده گرفت

17 September 2017 - 12:07

هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) از دنیای X-Men به دنیای سینماتیک مارول آمده است و یک نقش مکمل را در فیلم بدون عنوان Avengers (انتقام جویان) ایفا خواهد کرد. استودیو مارول سال ۲۰۱۷ را با آغاز تولید Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) و به دنبال آن فیلم بدون عنوان Avengers شروع کرد. در طی فیلم برداری برای هر دو فیلم، آنها تصمیم گرفتند تا برنامه‌ی زمانی تصویر برداری دو فیلم را از یکدیگر جدا کنند تا کار برایشان ساده تر شود و تنها بر روی یک فیلم متمرکز  باشند. نتیجه‌ی این کار اتمام Infinity War در اواسط تابستان و شروع کار روی Avengers 4 کمی پس از آن بود. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در هفته‌های پس از آن، تولید فیلم بدون عنوان Avengers در آتلانتا و ژاپن ادامه داشت. با یک صحنه از بیوه‌ی سیاه با بازی اسکارلت یوهانسون (Scarlett Johansson) که به یک یاکوزا ارتباط داده شده و جرمی رنر (Jeremy Renner) که احتمالا یک شخصیت جدید به خود می‌گیرد، داستان در خارج از آمریکا ادامه پیدا می‌کند و همچنین بازیگران جدیدتری اضافه خواهند شد.

Deadline اشاره کرد که هیرویوکی سانادا به زودی یک نقش مکمل را در استودیو مارول ایفا خواهد کرد. مورد عجیب درباره‌ی این گزارش این است که آنها او را برای Infinity War انتخاب کرده‌اند (فیلمی که فیلم‌ برداری‌اش تمام شده است) و نه برای Avengers 4 (که در حال حاضر در حال فیلم برداری است). این می‌تواند یک مشکل کوچک باشد.

سانادا یک فرد باتجربه در صنعت فیلم است و جوایز زیادی از ژاپن گرفته است و در Wolverine، Life Last Year، و فصل دوم سریال Westworld حضور پیدا کرده است. او نه تنها یک بازیگر فوق العاده است، بلکه یک رزمی کار حرفه‌ای نیز هست. بر اساس اطلاعاتی که ما تاکنون از Avengers 4 داریم، او به طرق مختلفی می‌تواند درگیر داستان شود.

برای همه سوال بزرگی است که سانادا چطور می‌تواند در داستان وارد شود، در حالی که هویت ونقش او هنوز مشخص نیست. نقش‌های مکمل می‌توانند بسیار متنوع باشند و محرمانه بودن هر دو فیلم بعدی Avengers  می‌تواند به این معنی باشد که هواداران باید تا اکران فیلم منتظر بمانند تا مطمئن شوند چه کسی چه نقشی را بازی خواهد کرد. حتی اگر این چنین باشد، نقش آفرینی سانادا می‌تواند حاکی از این موضوع باشد که قسمت‌هایی از فیلم‌برداری این فیلم در ژاپن صورت می‌گیرد و این بسیار هیجان انگیز است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.