نسخه خانگی فیلم It حاوی نسخه Director’s Cut خواهد بود

17 September 2017 - 17:00

فیلم ترسناک It، مدتی است که به روی پرده‌های سینما آمده و با استقبال بالای منتقدان و بینندگان همراه شده و توانسته است که بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در نخستین هفته اکران خود در گیشه بفروشد. این فیلم به واسطه صحنه‌های خشونت‌آمیز، تصاویر خونین و استفاده از کلمات نامناسب درجه سنی «بزرگسال» (R) را دریافت کرده و اینطور که پیداست، صحنه‌های بیشتری برای این فیلم در نظر گرفته شده بوده که از نسخه نهایی آن حذف شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

آندرس موشیتی (Andres Muschietti) کارگردان فیلم «این» در گفتگو با وب‌سایت «یاهو!» تائید کرد که نسخه بلوری و خانگی این فیلم حاوی نسخه Director’s Cut خواهد بود. در جزئیات این خبر در وب‌سایت «یاهو!» آمده است که:

اندی موشیتی بیان داشته است که احتمالاً ۱۵ دقیقه صحنه اضافی برای طرفداران سرسخت این [رمان در نسخه بلوری آن وجود داشته باشد] که مربوط به سکانسی است که در آن، قهرمانان جوان این فیلم نام خود را در باشگاه بازنده‌ها ثبت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا شجاعت پریدن از یک صخره به درون آب را بدست آورند.

فیلم «این» موفقیت بالایی را در نخستین روزهای اکران خود بدست آورده است و سازندگان آن رسماً تائید کرده‌اند که دنباله آن نیز به زودی ساخته خواهد شد. با این وجود، در نسخه خانگی این فیلم می‌توانید صحنه‌های بیشتری از آن را شاهد باشید.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.