بندیکت کامبربچ از ایده‌ی شرلوک مونث پشتیبانی می‌کند

19 September 2017 - 16:07

اکنون که به پخش فیلم The Child in Time نزدیک شده‌ایم، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در مصاحبه‌ی جدید خود اطلاعات جالبی را از نقش خود در این فیلم اعلام کرده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم تلویزیونی The Child in Time که بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده، قرار است تا ۲۴ سپتامبر از شبکه‌ی BBC‌ پخش شود. اکنون بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در خصوص تفاوت نقش خود در این فیلم با آثار قبلی خود به خصوص شرلوک هلمز نکات جالبی را گفته است. کامبربچ در این مصاحبه بیان کرد:

این کاری است که میلیون‌ها مایل از بسیاری از چیزهایی که انجام داده‌ام، تفاوت دارد؛ به ویژه با مشهورترین کاری که در تلویزیون تجربه کرده‌ام [سریال شرلوک هلمز]. این درخواست همیشه از من وجود دارد که همیشه چیزهای متفاوت‌تری از آنچه انتظار می‌رود را ایفا کنم.

 او در ادامه به دشواری و متفاوت بودن این کار با فیلم‌های دیگرش تاکید داشت و همچنین اظهار کرد که مشاهده‌ی کار خودش در اوایل پروژه چیزی نیست که از آن لذت ببرد و همیشه منتقدانه با آن رفتار می‌کند.

در بخشی از مصاحبه بحث به جای دیگری معطوف شد و کامبربچ در دفاع از جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) به عنوان اولین زنی که نقش دکتر را در سریال علمی تخیلی Doctor Who «دکتر هو» ایفا می‌کند، گفت:

آن [شخصیت دکتر] یک بیگانه‌ فضایی است. چرا نتواند یک زن باشد؟ چرا نتواند هر جنسیتی باشد؟ این برای من اهمیت ندارد. من به عنوان طرفداری که حق دارد نظرات باورنکردنی قوی‌ای بدهد، صحبت نمی‌کنم. من فقط به عنوان کسی حرف می‌زنم که می‌خواهد اجرای جودی ویتاکر در نقش دکتر را ببیند. من فکر می‌کنم او یک بازیگر خارق‌العاده است.

پیرو همین بحث‌ها، از او سوال شده که آیا احتمال حضور یک شخصیت مونث به جای شرلوک وجود دارد که او پاسخ داد:

چرا که نه؟ شرلوکینا به زودی به سوی شما خواهد آمد!

نظر شما چیست؟ به نظر شما چنین چیزی روزی امکان پذیر خواهد شد؟

منبع: variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.