بن افلک و گال گادوت درباره‌ی شخصیت‌های خودشان در فیلم Justice League صحبت کردند

19 September 2017 - 18:20

چندی پیش بن افلک (Ben Affleck) و گال گادوت (Gal Gadot) در طی یک مصاحبه با وبسایت US Weekly، درباره‌ی شخصیت‌های بتمن (Batman) و واندر وومن (Wonder Woman) در فیلم Justice League «لیگ عدالت» که انتظار بالایی نیز از آن می‌رود، حرف زدند. بن افلک و گال گادوت در طی این مصاحبه گفتند که، شخصیت‌های آن‌ها در این فیلم، از آخرین باری که آن‌ها را دیده‌ایم، چه تغییراتی را پشت سر گذاشته‌اند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

گال گادوت در طی این مصاحبه، درباره‌ی شخصیت واندر وومن گفت:

او درحال رشد کردن است، به‌هرحال یک قرن گذشته است. او با ویژگی‌های خاص خودش به گروه پویایی می‌بخشد، و او بهتر از هرکس دیگری دشمن را می‌شناسد.

پس از گال گادوت، بن افلک نیز درباره‌ی شخصیت بتمن به گفت‌گو پرداخت و گفت:

بتمن در فیلم Batman v Superman «بتمن برعلیه سوپرمن» در شرایط نسبتا بدی بود، ولی در فیلم Justice League او دوباره امید را پیدا می‌کند. او باید با دیگران همکاری کند و می‌داند که به کمک آن‌ها نیاز خواهد داشت.

بن افلک در طی این مصاحبه گفت که شخصیت بتمن همیشه به صورت فردی و تنهایی فعالیت می‌کرده است، ولی او در این فیلم واقعا سعی می‌کند تا بتواند یک رابطه خوب با اعضای تیم برقرار کند و ممکن است که به عنوان مربی شخصیت The Flash حضور داشته باشد.

در بخش دیگری از این مصاحبه، این سوال مطرح شد که از آنجا که بتمن و واندر وومن در فیلم Batman v Superman با هم مبارزه کرده‌اند، اکنون در این فیلم، رابطه‌ی بین این دو شخصیت چگونه خواهد بود؟ در جواب این سؤال، گال گادوت پاسخ داد که:

از آنجا که این دو شخصیت قبلا با هم مبارزه کرده‌اند، آن‌ها نقاط قوت هم‌دیگر را بهتر می‌شناسند. آن‌ها همچنین آن هدفی که سوپرمن برای رسیدن به آن مقاومت می‌کرد را نیز به‌خوبی می‌شناسند؛ به همین خاطر آن‌ها بیشتر از هر شخصیت دیگری این آرمان و امید را احساس می‌کنند.

در فیلم Justice League، بازیگران زیادی از قبیل، بن افلک در نقش بتمن، هنری کویل (Henry Cavil) در نقش سوپرمن (Superman)، گال گادوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آکوآمن (Aquaman)، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش، ری فیشر (Ray Fisher) در نقش سایبورگ (Cyborg)، ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش نیودیس ولکو (Nuidis Vulko)، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) در نقش لکس لوتر (Lex Luthor)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در نقش آلفرد پنی‌ورث، داین لین در نقش مارتا کنت (Martha Kent)، کانی نیلسن (Connie Nielsen) در نقش ملکه هیپولیتا (Queen Hippolyta)، بیلی کروداپ (Billy Crudup) در نقش هنری آلن (Henry Allen)، امبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا (Mera)، کرسی کلمونز (Kiersey Clemons) در نقش ایریس وست (Iris West)، جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش گردن (Commissioner Gordon)، و امی آدامز (Amy Adams) نیز در نقش لویس لین (Lois Lane)، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

با توجه به قدرت ایمانی که قهرمانان این فیلم به بشریت دارند، و با الهام گرفتن از رفتار گروهی شخصیت سوپرمن، به نظر می‌رسد که در این فیلم، بروس وین (Bruce Wayne) از متحد جدید خودش، یعنی پرینس دایانا (Prince Diana)، درخواست کمک کند تا بتواند با دشمنان قدرتمندش مبارزه کند. با همکاری شخصیت بتمن و واندر وومن، در این فیلم آن‌ها می‌توانند سریع‌تر کار کنند و یک گروه از ابرقهرمانان را دور هم جمع کنند تا با تهدیدی که به‌وجود آمده است، مبارزه کنند. اما با وجود تشکیل این تیم بی‌سابقه از قهرمانان (بتمن، واندر وومن، آکوآمن، سایبرگ و فلش) ممکن است که برای نجات زمین از یک حمله فاجعه‌بار، دیر شده باشد.

زک اسنایدر (Zack Snyder) این فیلم را کارگردانی کرده است، فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط جاس ویدون (Joss Whedon) و کریس تریو (Chris Terrio)، از روی یک داستان به نویسندگی سیندر و تریو، نوشته شده است. ویدون بخشی از فیلم‌برداری دنباله‌ی این فیلم را نیز کارگردانی کرده است و همچنین پس از اتفاق تلخی که برای خانواده سیندر رخ داد، او بر روی تکمیل این پروژه نظارت کرد. چارلز روون (Charles Roven)، دبراه سنایدر (Deborah Snyder)، جان برگ (Jon Berg) و جف جانز (Geoff Johns) نیز تهیه‌کننده‌گان این فیلم هستند.

فیلم Justice League قرار است تا در تاریخ ۱۰ نوامبر سال ۲۰۱۷، در سینما‌ها منتشر شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.