فصل دوم Westworld حضور ستاره‌ی سریال Lost را تایید کرد

19 September 2017 - 21:00

خب اگر پارک SW بزرگ پر از سامورایی سرنخی از این که Westworld «دنیای غربی» سری به دوره‌ی تاریخی دیگر خواهد زد نیست، ما بالاخره تایید رسمی برای این نظریه داریم. گزارش‌های پیوستن ستاره‌ی فیلم‌های LOST «گمشدگان» و The Wolverine «وولورین»، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) به سریال حالا تایید شده‌اند و همین الآن هم اولین تصویر از این شخصیت زره پوش در دسترس است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارش‌های داخلی از انتخاب هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) برای بازی در سریال ابتدا از IMDb پخش شد. با این حال پس از آن TVGuide حضور این هنرپیشه را تایید کرده که در چندین قسمت از فصل دو به عنوان شخصیتی به نام موساشی حضور خواهد داشت. با این که این اطلاعات برای حدس زدن شخصیت واقعی کافی نیست اما همزمانی بی‌تردیدی با معرفی یک اکشین فیگور با لباس سامورایی به نام موساشی توسط Funko POP! دارد.

البته ممکن است موساشی فقط یک میهمان باشد که در هیاهوی انقلاب روبات‌ها گیر کرده ، اما به هر حال احتمالا دلیلی برای عملی کردن ایده‌ی «خب، بیایید یک سامورایی را در پارک کابوی‌ها بیاندازیم» وجود دارد. چیزی که هنوز نامعلوم است نام واقعی SW است که احتمالات به طور مساوی بین Samurai World (دنیای سامورایی) و Shogun World (دنیای شوگان) پخش شده‌اند.

از طرف دیگر در فصل دو، از قسمت Journey Into Night «سفری به درون شب» که در بهار ۲۰۱۸ پخش خواهد شد، انتظار می‌رود که به سوالات عملی پارک جواب دهد و احتمالا زمانی برای اتفاقات درون سریال مشخص کند. اد هریس (Ed Harris) برای بازی در فصل دوم در حالت سختی بالا خواهد برگشت (برای برگشت ویلیام تضمینی وجود ندارد)، در حالی که تالولا رایلی (Talulah Riley) و لوئیس هرتوم (Louis Herthum) این بار به عنوان بازیگر اصلی حضور خواهند داشت. ما همچنین جواب‌هایی از درباره‌ی پارک اسرارآمیز SW خواهیم گرفت و امیدواریم که بدانیم په بر سر السی و استابز آمده.

 

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.