متیو وائون قصد دارد چند فیلم Kingsman بسازد؟

21 September 2017 - 14:00

بعد از معرفی ایده‌ی دنیای مشترک، سینما هرگز مانند قبل نشد. این کار که با دنیای سینمایی مارول شروع شد، ایده‌ی ساخت فرنچایزهای بزرگ مقیاس که با بهره گرفتن از داستان سرایی دنباله‌دار، صنعت را متحول کرد. به خصوص در مورد ابرقهرمان‌ها. با گسترش یافتن دنیای سینمای به دیگر ژانرها مانند MonsterVerse (دنیای هیولاها)، به نظر می‌رسد هر فیلم بلاک باستری می‌تواند دنیای خودش را بسازد. اما در مورد Kingsman «گینگزمن» چه طور؟ آیا کارگردان فیلم، متیو وائون (Matthew Vaughn) در نظر دارد فیلم‌ها را برای مدتی نامعلوم ادامه دهد یا یک سه‌گانه‌ی محدود را ترجیح می‌دهد؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وی در این باره گفت:

به نظرم یک داستان در ذهنم دارم که با فیلم بعدی به پایان خواهد رسید. بعد از آن البته، می‌تواند فیلم‌های Statesman «استیتزمن» وجود داشته باشد، می‌تواند فیلم‌های اسپین آف شخصیت‌ها ساخته شود. دنیای فیلم می‌تواند با مامورهای جدید گسرش یابد. یا می‌دانید، کولین می‌تواند آرتور شود (…) یا شخصیت‌های جدیدی می‌توانند وارد دنیای سینمایی شوند. یا کودکان جدیدی آموزش ببینند. گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما به نظرم بهتر است زیاد طمعکار نباشیم

خب این سخنان درحالی با طرز کار صنعیت فیلمسازی روراست است، خیلی هم صریح هستند. از آنجایی که متیو وائون (Matthew Vaughn) قصد دارد فقط سومین فیلم سری Kingsman «گینگزمن» را نوشته و کارگردانی کند، او می‌داند که چگونه دنیای فیلم می‌تواند توسط استودیو گسترش یابد.

دنباله‌ی فیلم، Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: حلقه‌ی طلایی»، که بسیاری منتظر آن بودند دنیای این فرنچایز را در مقایس بزرگی گسترش می‌دهد، با از بین رفتن گینکزمن توسط پاپی (با بازی جولیان مور (Julianne Moore)). اگزی (تارون اگرتون (Taron Egerton)) با نیاز شدید به هم‌پیمان برای نجات دنیا از دست پاپی به همتایان آمریکایی خود یعنی استیتزمن روی می‌آورد و این سازمان آمریکایی گروهی کاملا جدید از شخصیت‌ها را شامل می‌شود که افرادی چون چینینگ تیتوم (Channing Tatum)، هالی بری (Halle Berry)، جف بریجز (Jeff Bridges) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش آن‌ها را بازی می‌کنند.

این شخصیت‌های جدید احتمال ساخت فیلم‌های اسپین‌آف و مستقل را تقویت می‌کنند. از آنجایی که متیو وائون (Matthew Vaughn) الآن هم برنامه‌ی ساخت فیلم سوم را دارد، حال شخصیت‌های زیادی وجود دارد که استودیوی ۲۰th Century Fox (فکس قرن بستم) را قادر می‌سازد تا با یا بدون حضور متیو وائون (Matthew Vaughn) فیلم‌های بیشتری بسازد. و از آنجایی که متیو وائون (Matthew Vaughn) در حال حاضر در حال مذاکره برای کارگردانی دنباله‌ی Man of Steel «مرد فولادی» از دنیای سینمایی دی‌سی است، برنامه‌ی کاری این کارگردان و نویسنده می‌‌تواند در سال‌های آتی پرمشغله‌تر شود.

Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: حلقه‌ی طلایی» در ۲۲ سپتامبر به سینماها خواهد آمد که شخصیت‌هایی چون اگزی و به طور معجزه‌آسایی شخصیت کولین فیرت (Colin Firth)، هری هارت، را به پرده‌ی سینما بر می‌گرداند.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.