تریلر و پوستر جدیدی برای فیلم Wonderstruck منتشر شد

21 September 2017 - 17:01

استودیو آمازون (Amazon Studio) و شرکت Roadside Attraction، پوستر و تریلر جدیدی برای فیلم Wonderstruck «شگفت‌زده»، منتشر کردند. شما می‌توانید پوستر و تریلر این فیلم را در انتهای این نوشته ببینید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در این فیلم که براساس رمان تحسین برانگیزی، به نویسندگی برایان سلزنیک ساخته شده است، بن (Ben) و رز (Rose) دو کودک از دو دوران متفاوت هستند که امیدوارند تا زندگی متفاوتی داشته باشند. بن آرزوی پدری را دارد که هرگز نمی‌شناخته است، درحالی‌که رویای رز درباره‌ی یک بازیگر اسرارآمیز است که او زندگی این بازیگر را در یک دفتر ثبت می‌کند. در این بین، وقتی بن یک نشانه‌ی گیج‌کننده را در خانه‌اش پیدا می‌کند و رز یک عنوان جلب‌کننده را در روزنامه می‌خواند، هر دو‌ی آن کودکان ماموریت‌هایی را برای پیدا کردن چیزی که گم‌کرده‌اند، آغاز می‌کنند و این مسائل گم‌شده، با تقارن‌های اعجاب‌انگیزی برای‌شان آشکار می‌شود.

در این فیلم، بازیگرانی از جمله، اوکس فگلی (Oakes Fegley) بازیگر فیلم Pete’s Dragon «اژدهای پیت»، جولین مور (Julianne Moore) بازیگر فیلم Far From Heaven «دور از بهشت»، و میشل ویلیامز (Michelle Williams) بازیگر فیلم Blue Valentine «ولنتاین غمگین»، ایفای نقش می‌کنند؛ همچنین در این فیلم میلیسنت سیمونز (Millicent Simmonds) نیز معرفی شد و این اولین فیلمی است که میلیسنت در آن ایفای نقش کرده است.

این فیلم براساس یک کتاب مخصوص جوانان، به نویسندگی برایان سلزنیک ساخته شده است؛ و تاد هینز (Todd Haynes) که تجربه‌ی کارگردانی فیلم Carol «کارول» و سریال کوتاه Mildred Pierce «میلدرد پیرس» را نیز دارد، این فیلم را کارگردانی کرده است. تولید کنندگان این فیلم نیز شامل پملا کافلر (Pamela Koffler)، جان سلاس (John Sloss)، و کریستین واشون (Christine Vachon) از شرکت کیلر فیلمز (Killer Films) می‌شوند.

شما در ادامه می‌توانید پوسترها و تریلر منتشر شده برای این فیلم را تماشا کنید:

استودیو آمازون و شرکت Roadside Attractions قرار است تا فیلم Wonderstruck را در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷، در سینماها منتشر کنند.

منبع:  Commingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.