شین و تننت به لیست بازیگران سریال Good Omens اضافه شدند

21 September 2017 - 17:46

نیل گیمن (Neil Gaiman) در توییترش اعلام کرده که فیلم‌برداری فیلم شش قسمتی Good Omens آغاز شده است، در همان پست عکسی از مایکل شین (Michael Sheen) و دیوید تننت (David Tennant) منتشر شده بود که قرار است در نقش‌ Aziraphale و Crowley بازی کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

نویسندگان اصلی رمان که سریال از آن اقتباس می‌شود، تری پراچت (Terry Pratchett) و نیل گیمن (Neil Gaiman) هستند، فیلم‌برداری این فیلم به مدت شش ماه طول خواهد کشید و در شهر لندن، محله‌ای در آکسفورد و کشور آفریقای جنوبی این فیلم‌برداری صورت خواهد گرفت. این فیلم ساختاری طنز، فانتزی، درام و ترسناک دارد و فیلم‌نامه آن توسط نیل گیمن (Neil Gaiman) نوشته شده است. این سریال قرار است از شبکه Prime Video در سال ۲۰۱۹ در انگلستان عرضه شود و مدتی بعد نیز از شبکه BBC Two پخش خواهد شد.

گیمن می‌گوید:

مردم عاشق رمانی شدند که من و تری پراچت آن را تالیف کردیم و قطعا مخاطبان ما هیجان‌زده خواهند شد که ببینند آن کتاب که فرشته و شیطان را به تصویر می‌کشید چگونه به نمایش در‌خواهد آمد، شاید خود من از همه بیش‌تر از این موضوع هیجان‌زده باشم.

با تایید حضور شین و تننت در این سریال، لیست بازیگران تکمیل‌تر شد، دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارت‌اند از: آدریا آرجونا (Adria Arjona)، نینا سوسانیا (Nina Sosanya)، جک وایت‌هال (Jack Whitehall)، مایکل مک‌کین (Michael McKean)، میراندا ریچاردسون (Miranda Richardson)، ند دنهی (Ned Dennehy) و آریون باکار (Ariyon Bakare).

سریال Good Omens به صورت جهانی از شبکه Prime Video در بیش‌از ۲۰۰ کشور و ناحیه از سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد که یکی از آن مناطقی که این مجموعه پخش می‌شود کشور انگلستان است که در آن‌جا به جز شبکه Prime Video از شبکه BBC Two هم نیز با مدتی تاخیر پخش خواهد شد. این سریال توسط داگلاس مکینون (Douglas Mackinnon) کارگردانی می‌شود، خود او مسئول مدیریت اجرایی این فیلم نیز است، او در رزومه خود تجربه کارگردانی فیلم‌هایی همچون Knightfall و Doctor Who و فیلم Sherlock: The Abominable Bride را دارد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.