بازگشت لیندا همیلتون در نقش سارا کانر در فیلم Terminator 6

21 September 2017 - 12:58

براساس گزارش‌های موجود، لیندا همیلتون (Linda Hamilton) که بازیگر اصلی شخصیت سارا کانر (Sara Connor) در فیلم‌های نابودگر بود، قرار است تا در ششمین فیلم از سری فیلم‌های Terminator «نابودگر» که به کارگردانی تیم میلر (Tim Miller) است (که تجربه کارگردانی فیلم Deadpool «ددپول» را نیز دارد)، دوباره در نقش سارا کانر حضور پیدا کند. پس از فیلم Terminator 2: Judgment Day «نابودگر ۲: روز داوری»، این اولین بار خواهد بود که همیلتون به عنوان شخصیت قهرمان کانر قرار است تا در این سری فیلم‌ها حضور داشته باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

همیلتون برای اولین بار، نقش شخصیت سارا کانر را در قسمت اول سری فیلم‌های نابودگر، یعنی فیلم Terminator سال ۱۹۸۴ ایفا کرد. کانر در این فیلم یک پیشخدمت جوان بود و متوجه این موضوع شد که توسط یک ربات قاتل که از آینده آمده است، تسخیر شده است (نقش این ربات را نیز فرماندار آینده‌ی کالیفرنیا، یعنی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) ایفا می‌کرد). کانر در این فیلم به تصویر کشیده‌شد تا مقدمه‌ای باشد برای تولد یک شخصیت محوری در جنگ آینده‌ی میان بشریت و ماشین‌ها.

همیلتون در قسمت دوم فیلم نابودگر، یعنی فیلم Terminator 2: Judgment Day نیز دوباره حضور پیدا کرد، ولی در این فیلم نقش یک نسخه‌ی کاملا متفاوت و سرسخت از کانر را ایفا کرد که با نسخه‌ی متفاوتی از آرنولد شوارتزنگر که نقش یک روبات را ایفا می‌کند، متحد شده است تا بتواند از پسر جوانش مقابل یک تهدید جدید که از آینده می‌آید، محافظت کند. این آخرین باری بود که همیلتون در نقش کانر حضور یافت، درحالی‌که شخصیت سارا کانر پس‌از آن در سریال Terminator: The Sarah Connor Chronicles «نابودگر: ماجراهای سارا کانر» که نقش آن توسط بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، یعنی لینا هیدی (Lena Headey) ایفا شد، حضور یافت و پس از آن نیز در فیلم Terminator: Genisys «نابودگر: جنیسیس» نیز حضور یافت و در آن فیلم نیز نقش او را یکی دیگر از بازیگران سریال Game of Thrones، یعنی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) ایفا کرد.

این‌گونه که به نظر می‌رسد، انگار فیلم بعدی سری نابودگر، قرار است تا دوباره به ریشه‌های این سری بازگردد. بر اساس گزارشی از هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، جیمز کامرون (James Cameron) که کارگردان دو قسمت اول این سری فیلم‌ها بوده است و اکنون نیز تهیه‌کننده فیلم جدید این سری به کارگردانی میلر است، گفته است که همیلتون قرار است تا در نقش شخصیت سارا کانر بازگردد و در کنار شوارتزنگر، در یک داستان که ادامه‌ی داستان فیلم Terminator 2: Judgment Day است، قرار بگیرد. جیمز کامرون همچنین اعلام کرد که امیدوار است تا این فیلم، شروع یک سه‌گانه‌ی جدید باشد، و همچنین گفت که آن‌ها دنبال بازیگر جوانی می‌گردند تا بتواند نقش اصلی را در فیلم‌های بعدی ایفا کند.

این یک خبر فوق‌العاده خوب برای طرفدارانی است که منتظر بودند تا بدانند آیا فرانچایز نابودگر هنوز می‌تواند فیلم‌های بیشتری بسازد یا خیر. پس از فیلم Terminator 3: Rise of the Machines «نابودگر ۳: خیزش ماشین‌ها» که یک فیلم در سطح متوسط بود، در فیلم Terminator Salvation «نابودگر رستگاری» ما شاهد یک تغییر بسیار اساسی بودیم و این فیلم داستان را به جنگ آینده منتقل کرد، جایی که جان کانر (John Connor) که نقش او را کریسین بیل (Christian Bale) ایفا می‌کرد، مقاومت علیه ماشین‌ها را رهبری می‌کرد. این رویکرد که در فیلم Terminator Salvation پیش گرفته شد و تا حد زیادی شوارتزنگر را حذف کرد، ناموفق بود و فیلم Terminator: Genisys راهکاری برای بازگشت به ریشه‌ها در این فرانچایز بود، و دوباره زمان مدرن را به تصویر می‌کشید و آرنولد شوارتزنگر در خط مقدم این فیلم حضور داشت. به‌هر حال، داستان این فیلم به‌طور پیچیده‌ای به هم ریخته بود و این فیلم هم با انتقادات بی‌رحمانه مواجه شد و هم فروش بسیار کمی داشت و هیچ فروش خارجی به آن تعلق نگرفت، و وقوع این اتفاقات باعث شد تا بسیاری بگویند که اکنون زمان بازنشستگی این فیلم علمی تخیلی محبوب است.

حضور جیمز کامرون و بازگشت همیلتون، هر دو می‌تواند دلیل‌های بزرگی برای ساختن قسمت‌های بیشتری از سری فیلم‌های نابودگر در آینده باشند، و ممکن است که تمام آن دلیل و انرژی باشد که این فرانچایز لازم داشت تا بتواند یک دهه‌ی دیگر نیز به زندگی‌اش ادامه دهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.