دارث ویدر احتمالا در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت

21 September 2017 - 16:03

اگر آخرین گزارش‌ها درست باشند، بر خلاف انتظارها دارث ویدر (Darth Vader) ممکن است در فیلم Han Solo (هان سولو) حضور یابد. استودیوی Lucasfilm در حال برگرداندن سری Star Wars «جنگ ستارگان» است. و در شروع کار با فیلم‌هایی مانند Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: یک داستان جنگ ستارگان» از نظر مالی و بازخوردها خوب عمل کرده است. و به نظر قصد دارند این کار را با Star Wars: The Last Jedi در ماه دسامبر تکرار کنند و در حالی که چشم‌ها به فیلم بعدی در سری اصلی دوخته شده‌اند، افراد زیادی به این فکر‌ هستند که فیلم Han Solo چگونه از آب در خواهد آمد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان‌های اصلی، فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miler) همین تابستان از کار اخراج شدند و ران هاوارد (Ron Howard) سر کار آمد تا این قایق را به مقصد برساند. با اینحال بنا به گزارش‌ها وی در حال فیلمبرداری دوباره‌ی بسیاری از صحنه‌های فیلم است و در طی پروسه، چندین تغییر در نسخه‌ی فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miler) ایجاد کرده است. یکی از تغییرات دخیل کردن پائول بتانی (Paul Bettany) در ساخت فیلم بود و آخرین تغییر ممکن است حضور دارث ویدر در فیلم باشد.

That Hashtag Show گزارش می‌دهد که دارث ویدر در صحنه‌ی فیلمبرداری Han Solo «هان سولو» حضور داشته است. هنوز جزئیاتی از این که چه کسی نقش دارث ویدر را بازی خواهد کرد در دسترس نیست. اما گمان می‌رود که هنرپیشه‌ی دارث ویدر در فیلم Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: یک داستان جنگ ستارگان»، اسپنسر وایلدینگ (Spencer Wilding) – که شایعات درباره‌ی حضور ویدر در فیلم را جرقه زد – نخواهد بود.

با در نظر گرفتن این که این اخبار در اواخر تولید و فیلمبرداری دوباره‌ی ران هاوارد (Ron Howard) پخش شد، به نظر می‌رسد حضور دارث ویدر در فیلم پس از ترک کردن پروژه توسط فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miler) برنامه‌ریزی شده است.

از آنجایی که اطلاعاتی زیادی در این گزارش برای فهمیدن نقش دارث ویدر در فیلم وجود ندارد. باید حدس زد که چرا دارث ویدر در فیلم حضور خواهد داشت و آیا که این مورد در لحظه‌ی آخر اضافه شده است یا نه. نبود هیچ‌گونه اشاره‌ی قبلی به حضور وی در فیلم، می‌تواند نشان دهنده‌ی میل Lucasfilm برای مشمول کردن مشهورترین شخصیتشان با حضورش در سکانس جداگانه برای ایجاد هیاهوی بیشتر (و دلارهای گیشه‌ی بیشتر) باشد. یکی از مشکلات احتمالی این است که وی چگونه در داستان جای می‌گیرد. هان سولو و دارث ویدر قبل از Star Wars: A New Hope «جنگ ستارگان: امیدی جدید» هرگز یکدیگر را ندیده‌اند پس نمی‌توانند در این فیلم‌ همیدیگر را بدون ایجاد تناقض با اتفاقات سه‌گانه‌ی اصلی Star Wars «جنگ ستارگان» ببینند. اگر ویدر در فیلم فقط با شخصیت‌های فرعی دیدار خواهد کرد، حضورش نه برای پیش بردن داستان بلکه نوعی فن سرویس برای خوشحال کردن طرفداران خواهد بود.

اگر دارث ویدیر قرار است در فیلم Han Solo «هان سولو» در هر مقیاسی حضور داشته باشد، تعجب برانگیز نخواهد بود که Lucasfilm از حضورش پرده‌برداری یا حداقل به آن اشاره‌ای کند. هر شات از دارث ویدر یا صدای نفش کشیدنش یکی از نکات کلیدی بازاریابی Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: یک داستان جنگ ستارگان» به شمار می‌رفت. از آنجایی که فیلم شامل شخصیت‌های کاملا جدید بود، نشان دادن دارث ویدر قابل درک بود. اما این بار آمدن آلدن اهرنریش (Alden Ehrenreich) برای بازی در نقش هان سولو، قهرمان مشهور، حضور دارث ویدیر از نظر بازاریابی غیر ضرروی به نظر می‌رسد. هر چه باشد، دارث ویدیر ممکن است در فیلم Han Solo «هان سولو» به عنوان بخشی از ایده‎ی ران هاوارد (Ron Howard) برای فیلم حضور داشته باشد.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.