فیلم‌برداری Avatar 2 از هفته‌ی بعد آغاز می‌شود

21 September 2017 - 17:59

جیمز کامرون (James Cameron) کارگردان فیلم Avatar (آواتار)، تصویر برداری‌های اولیه بر روی Avatar 2 (آواتار ۲) را از دوشنبه‌ی بعدی، ۲۵ ام ماه سپتامبر شروع خواهد کرد. دستیار تهیه کننده‌ی فیلم Avatar در ماه ژوئن گفت که فیلم برداری دنباله‌ی Avatar در هفته‌های آخر سپتامبر امسال شروع خواهد شد. آخرین خبر از این پروژه تایید می‌کند که برنامه طبق زمان بندی پیش می‌رود. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم اصلی Avatar یک فیلم علمی تخیلی بسیار موفق در سال ۲۰۰۹ بود که بالغ بر ۲٫۷۹ میلیارد دلار در سراسر دنیا درآمد کسب کرد و موفق به دریافت سه جایزه‌ی اسکار شد و همچنین با فرمت سه بعدی در برخی سینماها به اکران درآمد. آواتار پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما نیز لقب گرفت و تصمیم گرفته شد چهار فیلم از دنباله‌ی آن ساخته شود.

با توجه به این‌که دفعات زیادی فیلم برداری Avatar 2 (و دنباله‌های آن) به تاخیر افتاده است، تعجبی ندارد که ببینیم کامرون در  تاریخی که برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است، باز هم کار را به تعویق بیندازد. کامرون اظهار کرد که لیندا همیلتون (Linda Hamilton) برای ایفای نقش سارا کانر (Sarah Connor) در فرانچایز Terminator (نابودگر) بازخواهد گشت و همینطور THR توانست تایید کند که فیلم برداری بر روی Avatar 2 همانطور که قبلا اعلام شد، دوشنبه‌ی بعدی (از همین تاریخ) آغاز می‌گردد.

کامرون و بازیگران فیلم Avatar که شامل سم ورثینگتون (Sam Worthigton) در نقش جیک سالی (Jake Sully)، زو سالدانا (Zoe Saldana) در نقش نی‌تیری (Neytiri)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) در نقش گریس آگوستین (Grace Augustine) و استفن لانگ (Stephen Lang) در نقش مایلز کوآریچ (Miles Quaritch) و چند تن دیگر، آماده هستند تا فیلم‌برداری را شروع کنند. از آنجایی که تقریبا تمام مناظر پاندورا در این فیلم‌ها از طریق تصاویر دیجیتالی ساخته شده توسط WETA Digital به دست می آید، کامرون وقت بیشتری را برای احساس به خرج دادن در مورد نحوه قرار دادن بازیگران خود در فیلم، قبل از رفتن به پشت دوربین در اختیار دارد.

این بیانگر آن است که کامرون هم ازنظر تکنیکی و هم از منظر خط مشی داستان فیلم، چه اندازه فیلم‌ساز ریزبین و با دقتی است و تنظیمات پیچیده‌ی فیلم‌های Avatar را با یک تیم متشکل از چهار فیلم نامه نویس دیگر، انجام می‌دهد. باید دید که آیا او می‌تواند این هدف بلند پروازانه را تحقق بخشد یا خیر.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.