بندیکت کامبربچ در مورد Avengers: Infinity War اظهار‌نظر کرد

22 September 2017 - 10:26

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) اذعان کرد که هواداران باید چه چیزی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) که در سال آینده اکران می‌شود، انتظار داشته باشند. در ادامه‌ی این خبر با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم سومین فیلم از سری Avengers است و شامل حضور تمامی چهره‌های معروف دنیای سینماتیک مارول از جمله شخصیت‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین (Josh Brolin) که بزرگترین شخصیت شرور فیلم است، خواهد بود.

جدا از نگهبانان کهکشان، Infinity War همچنین اولین فیلم Avengers با حضور Ant-Man (مرد مورچه‌ای) با بازی پل راد (Paul Rudd) و Doctor Strange (دکتر استرنج) با نقش آفرینی کامبربچ است.

Avengers: Infinity War در ماه آوریل سال بعد به اکران درمی‌آید و فیلم‌برداری آن در حال حاضر به اتمام رسیده است. اما اکنون کامبربچ چه چیزی در مورد فیلم می‌خواهد به ما بگوید؟

او به خبر گزاری‌ها از جمله Digital Spy گفت: “این فیلم پس از ده سال دارد می‌آید. حجم کار بسیار بسیار زیاد است و مقدار زیادی نیز داستان وجود دارد. و تمام این‌ها به رویارویی شخصیت‌ها در این فیلم اشاره می‌کند.” وی ادامه داد:

برای من بسیار شگفت‌انگیز است که بخشی از فیلم هستم و البته من مقداری دیر به آن رسیدم، اما در هر حال شرکت در آن بسیار جالب است.

با توجه به این، باید انتظار داستان‌های ادغام شده در هم را داشته باشیم و اگر شایعه‌ی مرگ و میر بعضی از شخصیت‌ها درست باشد، پایان تعدادی داستان را نیز شاهد خواهیم بود.

قطعا حضور کامبربچ در Avengers این سوال را برای هواداران ایجاد می‌کند که چرا دکتر استرنج تصمیم گرفت تا در فیلم سوم به تیم ابر قهرمانان بپیوندد؟ اما خب، کیوین فیج (Kevin Feige) پاسخی بسیار مهیج برای آن داشت. وی به Collider گفت:

افرادی هستند که در همین دنیا زندگی می‌کنند و از سقوط ساختمان‌ها جلوگیری کرده و اجازه نمی‌دهند ربات‌ها و بیگانگان نیز این کار را انجام دهند. این افراد در این فیلم در حال متوقف کردن گروهی هستند که سعی در از بین بردن واقعیت دارند.

با توجه به این، بنظر می‌رسد مسأله حل شد! شما همراهان سینما گیمفا در مورد این فیلم بزرگ از دنیای سینماتیک مارول که بنظر می‌رسد قرار است اتفاقات مهمی را رقم بزند و به نوعی آینده‌ی جدیدی را برای سری فیلم‌های مارول ترسیم کند، چه نظری دارید؟ با ما در اخبار جدیدتر از دنیای سینما همراه باشید.

Avengers: Infinity War در ۲۵ آپریل سال ۲۰۱۸ به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

منبع: Digitalspy

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.