The Walking Dead بنر جنگ تمام عیار فصل هشت را منتشر کرد

22 September 2017 - 12:00

بنری کاملا جدید برای تبلیغ فصل هشتم سریال The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» منتشر شد که ریک (اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) و بقیه‌ی بازمانده‌ها را نشان می‌دهد که برای جنگ تمام عیار مقابل نیگان (جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) آماده می‌شوند. این سریال پست آخرالزمانی و پربیننده‌ی AMC ماه بعد با قسمت‌های کاملا جدید به روی آنتن می‌رود و طرفداران همین الآن هم با انتظار فراوان نشسته‌اند و منتظرند تا ببینند بعد از فصل هفت که نسبتا شوکه کننده بود، چه بر سر الکساندری‌ها خواهد آمد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل هشتم عمیقا متفاوت‌ از فصل‌های قبلی است و طرفداران بیشتر از قبل منتظر پخش The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» هستند به خصوص بعد از اتفاقاتی که در قسمت آخر فصل هفتم اتفاق افتاد. دریل (نورمن ریدیوس (Norman Reedus) گروه خودش را بالاخره پیدا کرده، ریک اراده و قدرت کافی برای ایستادن در مقابل نجات‌دهندگان را بعد از یک فصل پیروی بدست آورده و همه به هم می‌پیوندند تا حق خود را باز گیرند و نیگان را از تخت غیررسمی‌اش پایین بکشند. ما می‌دانیم که این پایان خوشی برای همه نخواهد بود اما همه مصمم هستند که برای بدست آوردن پیروزی وظیفه‌ی خودشان را انجام دهند.

بنر تبلیغاتی جدید به لطف AMC منتشر شده است و بازماندگان را نشان می‌دهد که حاضرند تا با جنگ تمام عیار به سوی نیگان و نجات‌دهندگان بروند. اعضای محله‌ی هیلتاپ (Hilltop) و کینگدام (Kingdom) به الکساندری‌ها می‌پیوندند، که به وضوح در عکس، در وسط و پیشنمای عکس حضور دارند. اگر شما هنوز هم به سرعت بالای فصل هشتم شک دارید، به خصوص بعد از بالا و پایین بودن روایت فصل قبل، خلاصه‌ی رسمی فصل هشتم شما را مطمئن می‌سازد که ریک و تیمش برای پس گرفتن آزادی‌شان درحال خوشگذرانی نیستند. قسمتی از فصل هشتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» به این گونه است:

تا به حال، زنده ماندن هدف ریک و گروه ما بوده است، اما این کافی نیست. آن‌ها باید بجنگند و آزادی خود را پس بگیرند. تا بتوانند از نو بسازند و مانند هر جنگی، تلفات و کشده‌ شدگانی خواهند بود. اما با رهبری نیروهای الکساندری‌ها توسط ریک، هیل‌تاپ توسط مگی و شاه ازیکیل در رهبری کینگدام. سلطه‌ی نیگان و نجات‌دهندگان به این دنیا به پایان خواهد رسید.

جنگ تمام عیار شعار رسمی برای تبلیغ فصل هشت The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» بوده و احتمالا نمی‌توانست از این رک و پوست کنده‌تر باشد. با قضاوت از روی تریلرها کنار هم آمدن این سه‌گانه‌ی محله‌ها گروهی خلاق و تاکتیکی می‌سازد، حتی کارول هم با منفجر کردن همه چیز سر و صدا به پا کرده است. نجات‌دهندگان نیگان باید برای نگه داشتن قدرتی که الآن دارند به چیزی بیشتر از سلاح‌ پیشرفته نیاز دارند، آن‌ها بایستی برنامه ریزی کنند تا با رقیبان خود هم سطح شوند.

از آنجایی که قهرمان‌های سریال با شکست پی در پی مواجه شدند. مسلما فصل قبل، فصل نه چندان خوبی برای سال هفتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» بوده، بسیاری از طرفداران نیز از سرعت آهسته‌ی وقوع اتفاقات و همچنین قسمت‌های جا پر کن که داستان را از شخصیت‌های اصلی دور کردند، ناراضی بودند. پس منطقی است که افراد دخیل در ساخت سریال، فصل بعدی را فصلی اکشن و با سرعت بالا بسازند. علاوه بر این به ما چندین بار قول داده شده که حال و هوای نه چندان جذاب فصل قبل نتیجه‌ی مطلوبی خواهد داشت و با توجه به شواهد، از آنجایی که فصل جدید با صدمین قسمت سریال شروع خواهد شد، AMC به وضوح قصد دارد این کار را انجام دهد.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.