احتمال همبازی شدن گل گدوت و بردلی کوپر در فیلم Deeper

22 September 2017 - 18:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «ددلاین»، گل گدوت (Gal Gadot)، ستاره فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز»، در حال رایزنی با تهیه‌کنندگان فیلم Deeper «عمیق‌تر» جهت حضور در آن است و در صورت پیوستن به این پروژه، با بردلی کوپر (Bradley Cooper) همبازی خواهد شد. این فیلم علمی تخیلی هیجان‌انگیز توسط کارگردان مجارستانی فیلم White God «خدای سفید» یعنی کورنل ماندارکزو (Kornel Mundruczo) بر اساس فیلمنامه‌ای از مکس لندیس (Max Landis) مقابل دوربین خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از این، لندیس از این فیلم به عنوان ترکیبی از فیلم‌هایی نظیر Birdman «مرد پرنده‌ای»، The Shining «درخشش»، Locke «لاکی»، «۲۰۰۱»، The Descent «نزول» و کارهای میازاکی (Miyazaki) یاد کرده است. «عمیق‌تر» داستان فضانوردی تحت عنوان ادی برین (Eddie Breen) با هنرنمایی کوپر را روایت خواهد کرد که به ماموریتی دریایی فرستاده می‌شود تا عمیق‌ترین اقیانوس ممکن را کشف کند. هرچه که برین در این ماموریت پیشرفت می‌کند، با نیروهای اسرارآمیز بیشتری متشکل از بحث‌های فیزیکی و روان‌شناختی مواجه می‌گردد.

مکس لندیس در کنار دیوید گویر (David Goyer) از Phantom Four، کوین تورن (Kevin Turen)، راسل آکرمن (Russell Ackerman) از «ادیکتیو پیکچرز» و جان شنفلدر (John Schoenfelder) وظیفه تهیه‌ و تولید این فیلم را بر عهده دارند.

از جمله پروژه‌های جدیدی که گدوت در آن حضور دارد می‌توان به فیلم Justice League «لیگ عدالت» اشاره کرد که از تاریخ جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. وی قرار است که در دنباله فیلم موفق «زن شگفت‌انگیز» که برای اکران در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است نیز ایفای نقش کند.

منبع : ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.