تاریخ اکران نهایی فیلم The Equalizer 2 مشخص شد

22 September 2017 - 19:00

شرکت سونی تاریخ اکران فیلم The Equalizer 2 «برابرساز ۲» با هنرنمایی دنزل واشنگتن (Denzel Washington) را از تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) به تاریخ  جمعه ۱۲ مرداد ماه (۳ آگوست) همان سال تغییر داد. قسمت نخست این فیلم نطقه عطفی در کارنامه کاری واشنگتن محسوب می‌شود و دنباله آن، چهارمین همکاری وی با آنتونی فوکوآ (Antoine Fuqua) را رقم می‌زند. این دو نخستین بار در فیلم Training Day «روز تمرین» با یکدیگر همکاری داشته‌اند که واشنگتن توانست به خاطر بازی در این فیلم، جایزه بهترین بازیگر نقش مرد اسکار را دریافت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم The Equalizer «برابرساز»، بازسازی سینمائی از سریالی تحت همین عنوان، محصول دهه ۸۰ میلادی است که داستان مامور سابق Black Ops به نام رابرت مک‌کال (Robert McCall) را بازگو می‌کند. هنوز جزئیاتی از داستان دنباله این اثر که توسط ریچارد ونک (Richard Wenk) نوشته می‌شود، منتشر نشده است. بر اساس گزارش وب‌سایت «ددلاین»، شرکت سونی تصمیم گرفته است تا فیلم «برابرساز ۲» را از تابستان سال آینده میلادی و به طور مشخص از روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۳ آگوست ۲۰۱۸) روانه پرده سینماها کند.

نخستین قسمت این سری با بودجه ۵۵ میلیون دلاری خود، موفق به فروشی بالغ بر ۱۹۲٫۳ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی شد. از جمله فیلمهایی که در زمانی نزدیک با «برابرساز ۲» به روی پرده می‌آیند، می‌توان به تریلر Meg «مگ» با هنرنمایی جیسون استاتهام (Jason Statham)، Barbie «باربی» با بازی ان هتوی (Anne Hathaway) – که البته احتمالاً در زمان دیگری به روی پرده خواهد آمد – و همچنین نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیک و محبوب Scarface «صورت زخمی» اشاره کرد. در گذشته، فوکوآ به عنوان یکی از گزینه‌های کارگردانی این اثر استودیوی «یونیورسال» مطرح بود که در نهایت از آن جدا شد.

بیل پولمن (Bill Pullman) و ملیسا لئو (Melissa Leo)، نقش‌های خود را در دنباله فیلم «برابرساز» تکرار خواهند کرد. پیش از این مشخص شده بود که پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و اشتون سندرز (Ashton Sanders) بازیگران جدیدی هستند که در فیلم «برابرساز ۲» حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفتنی است که پاسکال، ستاره سریال‌های Game of Thrones و Narcos، در این فیلم نقش شخصیت شرور اصلی را ایفا خواهد کرد. تابدین لحظه حضور کلویی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz)، ستاره قسمت نخست این فیلم، در این دنباله قطعی نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.