Cult of Chucky ماه اکتبر به نتفلیکس می‌آید

22 September 2017 - 22:00

در ژانر «چیزی که بچه‌ها باید دوست داشته باشند اما در واقع از آن می‌ترسند» بدتر از دلقک‌ها دیده می شوند، عروسک‌های بدجنس هستند. و سری Child’s Play «بازی کودکان» در این کار خبره است. چند ماه پیش ما توانستیم اولین نگاه را به آخرین فیلم از این سری، Cult of Chucky «مکتب چاکی» داشته باشیم که قول وحشت بیشتری از این آورنده‌ی ترس مو نارنجی لپ قرمز می‌دهد. خبر خوب این است که شما می‌توانید آن را ماه بعد به صورت آنلاین در نتفلیکس تماشا کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

IGN امروز فاش کرد که Cult of Chucky «مکتب چاکی» در اول هالووین با آماده شدن سرویس‌های تماشای آنلاین و شبکه‌های کابلی برای ترساندن مخاطبان به نتفلیکس اضافه خواهد شد.

نیسا پیرس که برای چهار سال است در تیمارستان روانی بستری است باور دارد که خودش، نه چاکی، کل خانواده‌اش را به قتل رسانده است. اما وقتی روانپزشک او «ابزار»‌ی جدید – عروسک مهربان آشنا با لبخندی معصوم – برای کمک کردن به بهبود مریضانش معرفی می‌کند. رشته‌ای از قتل‌های خشونت آمیز تیمارستان را دربر می‌گیرد و نیسا به این فکر می‌افتد شاید هم اصلا روانی نیست. اندی بارکلی، دشمن اصلی چاکی از سری اول این فیلم که حال بزرگ شده است به کمک نیسا می‌آید. اما برای نجات او باید تیفانی، عروسک قدیمی چاکی، را شکست دهد که برای کمک به چاکی هر کاری می‌کند.

Cult of Chucky «مکتب چاکی» در سوم اکتبر به بلو-ری، دی وی دی و سرویس تماشای آنلاین خواهد آمد.

 

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.