مارک والبرگ در فیلم خانوادگی، اثر استودیوی پارمونت پیکچرز، هنرنمایی خواهد کرد

22 September 2017 - 22:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «ورایتی»، مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، ستاره فیلمهایی نظیر Boogie Nights «شب‌های عیاشی» و Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه»، در فیلم خانوادگی جدیدی استودیوی «پارامونت پیکچرز» تحت عنوان Instant Family «خانواده فوری» هنرنمایی خواهد کرد. کارگردانی این فیلم توسط شان آندرس (Sean Anders)، کارگردان فیلم Daddy’s Home «خانه پدری» صورت خواهد گرفت. آندرس با همراهی بریان برنز (Brian Burns) – که در نگارش فیلمنامه «خانه پدری» نیز نقش داشته است – فیلمنامه «خانواده فوری» را تحت نگارش در می‌آورند. این دو در کنار والبرگ و استیو لوینسن (Steve Levinson) به تهیه و تولید این پروژه نیز می‌پردازند. استودیوی «پارامونت» اعلام کرده است که تولید این فیلم از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «خانواده فوری» داستان زوجی را روایت می‌کنند که خواهان بچه‌دار شدن هستند اما به دلیل مشکلات خود، از طریق سیستم foster-care حضانت سه کودک را بر عهده می‌گیرند؛ با این حال، این سه کودک از خلق و خویی وحشیانه برخوردار هستند که کار را برای این زوج سخت می‌کنند.

والبرگ در فیلم «خانه پدریِ» آندرس ایفای نقش کرده است و در دنباله آن که از کریسمس امسال به روی پرده می‌آید نیز حضور دارد. ویل فرل (Will Ferrell)، همتای والبرگ در قسمت نخست این مجموعه نیز در Daddy’s Home 2 «خانه پدری ۲» نقش دارد. از سوی دیگر، مل گیبسون (Mel Gibson) و جان لیسگو (John Lithgow) نیز به ترتیب در نقش‌های پدر والبرگ و فرل در این فیلم حضور خواهند داشت.

والبرگ بیش از هر چیزی به واسطه حضور در فیلم‌هایی نظیر «شب‌های عیاشی»، Three Kings «سه پادشاه»، The Perfect Storm «کاملاً طوفانی»، Planet of the Apes «سیاره میمون‌ها»، The Italian Job «شغل ایتالیایی» و The Other Guys «مردانی دیگر» شناخته شده است. والبرگ به واسطه حضور در فیلم The Departed «جدا افتاده» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سوی جشنواره اسکار شده بود. از جمله دیگر فیلم‌هایی که والبرگ در آن‌ها حضور داشته نیز می‌توان به Ted «تد»، Lone Survivor «تنها بازمانده»، Deepwater Horizon «دیپ‌واتر هورایزن»، Patriots Day «روز میهن‌پرستان»، Transformers: Age of Extinction «تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض» و «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» اشاره کرد.

منبع : Coming Soon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.