ساخت مجموعه تلویزیونی Watchmen آغاز شده است

23 September 2017 - 09:00

فیلم‌برداری سریال تلویزیونی Watchmen همانطور که وعده داده شده بود، آغاز شده است. طبق گزارش شبکه HBO آن‌ها مشغول کار بر روی ورژن کلاسیک کامیک Watchmen هستند، کامیکی که توسط آلن مور (Alan Moore) و دیو گیبونز (Dave Gibbons) خلق شده، همچنین باید اشاره کرد که نویسنده فیلم نیز دیمن لیندلوف (Damon Lindelof) است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین سریالی که از این کامیک ساخته شده است، به سال ۱۹۸۶ برمی‌گردد، بعد از آن Watchmen تبدیل به یکی از داستان‌‌های دنباله‌دار و پرطرفدار شد. در سال ۲۰۰۹ زک سیندر (Zack Snyder) فیلم سینمایی براساس کامیک Watchmen ساخت که توانست به فروش ۱۸۵ میلیون دلار در جهان دست یابد، بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کردند عبارت‌اند از: مالین اکرمان (Malin Akerman)،‌ بیلی کروداپ (Billy Crudup)، متیو گود (Matthew Goode)، جکی ارل هالی (Jackie Earle Haley)، جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan)، کارلو گوگینو (Carla Gugino) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson).

بعد از این‌ که فیلمی از این مجموعه ساخته شد، DC تصمیم به گسترش این کامیک داد و نسخه‌ای جدید از این کامیک به نام Before Watchmen عرضه کرد که داستان آن مربوط به گذشته‌ی شخصیت اصلی داستان بود. این اواخر DC تلاش‌های بسیاری در دخیل کردن Watchmen در دیگر بخش‌های دنیای DC کرده است.

لیندلوف (Lindelof)، کسی که فیلم‌نامه نویس سریال The Leftovers بوده است، شهرتش را مدیون ساخت سریال Lost است که در کنار دو تن دیگر آن را خلق کردند. او نیز در ساخت فیلم‌‌هایی سینمایی مثل Prometheus، Tomorrowland و Star Trek Into Darkness همکاری داشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.