ریان جانسون: کار بر روی Star Wars: The Last Jedi به اتمام رسیده است

23 September 2017 - 18:16
همراه با آخرین تریلری که از فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در دوشنبه شب نهم اکتبر پخش شد، اکنون این فیلم، در آخرین مراحل تولید خودش به سر می‌برد. ریان جانسون (Rian Johanson) نویسنده و کارگردان این فیلم، در صفحه‌ی اینستاگرامش گفت که هشتمین فیلم Star Wars، رسما تولیدش به اتمام رسیده است. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.
پس آیا این موضوع به معنای آن است که تمام کارهای فیلم، سه ماه قبل از اکران، به اتمام رسیده است؟ با توجه به این که با فیلم بزرگی مواجه هستیم، احتمال دارد لوکاس‌فیلم برخی تغییرات را در فیلم انجام دهد و یا حتی ممکن است جان ویلیامز (John Williams) اصلاحاتی را در موسیقی فیلم ایجاد کند.

هر چند، همچنان یک سوال بزرگ باقی می‌ماند: این‌ها چه تاثیری بر روی فیلم نهم که تنها در چند هفته‌ی پیش جی جی آبرامز (J.J. Abrams) به کارگردانی آن رسیده و کریس تریو (Chris Terrio) دستیار نویسنده‌ی آن شده است، خواهد داشت؟ هنگامی که آبرامز در حال تکمیل کردن The Force Awakens (نیرو برمی‌خیزد) بود، جانسون از او خواست که برخی چیزها را تغییر دهد. قبل از این که کالین ترورو (Colin Trevorrow) از کارگردانی فیلم نهم فرانچایز Star Wars اخراج شود، از جانسون خواست تا در Last Jedi تغییراتی ایجاد کند، اما در حال حاضر او هیچ نقشی ندارد.
در فیلم Star Wars: The Last Jedi، حماسه‌ی Skywalker ادامه می‌یابد و قهرمانان The Force Awakens به افسانه‌های کهکشانی در یک ماجراجویی حماسی می‌پردازند که رمز و رازهای قدیمی را آشکار سازند.

در این فیلم، مارک همیل (Mark Hamill)، کری فیشر (Carrie Fisher)، آدام درایور (Adam Driver)، دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyongo)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson)، آنتونی دنیلز (Anthony Daniels)،گوئندلین کریستی (Gwendoline Christie)، کلی ماری تران (Kelly Marie Tran)، لارا درن (Laura Dern) و بنیسیو دل تورو (Benisio Del Toro) خواهند درخشید.
Star Wars: The Last Jedi توسط ریان جانسون نویسندگی و کارگردانی شده است و توسط کثلین کندی (Kathleen Kennedy) و رم برگمن (Ram Bergman) تولید شده است. جی جی آبرامز و جیسون مک گاتلین (Jason McGatlin) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.
Star Wars: The Last Jedi در پانزدهم دسامبر سال ۲۰۱۷ در آمریکا به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.
منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.