اکران محدود فیلم I, Tonya برای حضور در فصل جوایز سینمائی

23 September 2017 - 19:00

فیلم I, Tonya «من، تونیا هستم» که اقتباسی از زندگی اسکیت‌باز المپیک تونیا هاردینگ (Tonya Harding) است و از هنرنمایی مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش اصلی بهره می‌برد، از ماه دسامبر میلادی به صورت محدود به روی پرده می‌رود تا حضوری پررنگ در فصل جوایز داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

رابی به واسطه حضور در فیلم The Wolf of Wall Street «گرگ وال استریت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و بازی در نقش مقابل لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) مورد توجه قرار گرفت. گرچه بازی در نقش شخصیت هارلی کوئین (Harley Quinn) در جهان سینمائی گسترده دی‌سی، وی را به یکی از بازیگران مطرح سال ۲۰۱۶ میلادی تبدیل کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت «THR»، فیلم «من، تونیا هستم» از روز }معه ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) در نیویورک و لس آنجلس به اکران در خواهد آمد تا جواز حضور در ۹۰اُمین دوره جشنواره اسکار را بدست آورد و حضوری پررنگ در فصل جوایز داشته باشد. این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در آمد و با استقبال خوب منتقدان روبرو شد. در جریان همین رویداد، حقوق پخش آن توسط Neon خریداری شد.

این فیلم، وقایع رویدادهای سال ۱۹۹۴ میلادی در دیترویت و المپیک زمستانی و همچنین رسوایی‌هایی که زندگی حرفه‌ای تونیا هاردینگ را تحت تاثیر قرار داد را به تصویر می‌کشد. کارگردانی این فیلم توسط کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) کارگردان فیلم The Finest Hours «بهترین ساعات» صورت گرفته است. وی از این فیلم به عنوان داستانی «خنده‌دار و ویرانگر» یاد کرده است و در جریان نمایش آن در جشنواره فیلم تورنتو، اظهار داشت که بازی زیبای رابی می‌تواند نامزدی بهترین بازیگر نقش زن را برای این هنرمند تازه‌کار به ارمغان آورد.

فیلم «من، تونیا هستم» از روز جمعه ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر ۲۰۱۷) در مناطق نیویورک و لس آنجلس به روی پرده‌های سینماها خواهد رفت و از ماه ژانویه سال آینده میلادی نیز شاهد اکران گسترده آن خواهیم بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.