آیا کوئنتین تارانتینو قصد دارد یک فیلم Star Trek بسازد

23 September 2017 - 21:11

فقط دو فیلم تا رسیدن به محدودیت ده فیلم کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) مانده است تا از هالیوود برای همیشه کناره‌گیری کند و همه در این فکرند که شماره‌ی دهم چه چیزی خواهد بود. می‌دانیم که وی در حال کار بر روی فیلم نهم است که درباره‌ی قتل‌های منسون (موضوعی کاملا مناسب کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) است. اما فیلم دهم برای همه همچنان یک راز است، آیا این فیلم فیلمی از سری Star Trek «پیشتازان فضا» خواهد بود؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

TrekNews اخیرا یک مصاحبه‌ی قدیمی با این کارگردان را از زیر خاک بیرون کشیده است که در آن از وی پرسیده می‌شود که آیا قصد دارد فیلمی از سری Star Wars «جنگ ستارگان» بسازد یا نه. او پاسخ داد:

جواب این است که من بیشتر مایلم یک فیلم Star Trek «پیشتازان فضا» به جای Star Wars «جنگ ستارگان» بسازم. و من از Star Wars «جنگ ستارگان» و همه چیزش خوشم می‌آید

این باعث شد TMZ از کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بخواهد که این مسئله را روشن‌تر کند. آیا این به این معنی است که وی می‌خواهد فیلمی از سری فیلم‌های Star Trek «پیشتازان فضا» بسازد؟ وی به آن‌ها گفت: «ارزش این را دارد که جلسه‌ای درباره‌اش تشکیل شود» که می‌‌تواند هر معنایی داشته باشد. و در واقع گفته‌ی قبلی او هم می‌تواند به این معنی باشد که او نمی‌خواهد هیچ یک از فیلم‌ها را بسازد اما به خصوص ساختن Star Wars «جنگ ستارگان» را ترجیح نمی‌دهد.

نمی‌توان او را سرزنش کرد. کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) کارگردانی با سبک شدیدا خاص است و اگر Lucasfilm وی را استخدام کند، احتمالا عاقبت کارش مانند لورد (Lord) و میلر (Miller) خواهد بود. برنامه‌ای برای فیلم چهارم Star Trek «پیشتازان فضا» در خط زمانی کلوین وجود دارد اما به علت فروش ناامیدکننده‌ی Star Trek Beyond «فراتر از پیشتازان فضا» ساخت آن به بعد موکول شده است.

در کل به نظر نمی‌رسد که کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) از آن دسته کارگردان‌هایی باشد که فیلمی از یک فرانچایز را برای آخرین فیلمش انتخاب کند یا بازنشستگی‌اش را برایش به تاخیر بیاندازد. چیزی که قطعا می‌دانیم این است که کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) قرار نیست فیلمی اسپین آف برای Star Wars «جنگ ستارگان» بسازد.

 

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.