آرنولد شوارتزنگر: Terminator بعدی به کلی Genisys را نادیده می‌گیرد!

24 September 2017 - 12:18

یک فیلم جدید از Terminator (نابودگر) ساخته خواهد شد! این موضوع برای هر کسی که چندین فیلم آخر Terminator را ندیده‌ است یا در مورد آن چیزی نشنیده است، خوب قطعا یک خبر بد است، اما خبر خوب این است که فیلم جدید Terminator مستقل از قبلی هاست. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) اخیرا خاطر نشان کرد که هواداران Terminator منتظر یک فیلم جدید باشند که عنوان آن Terminator 6 نیست، و تمام وقایع Genysys را پاک می‌کند. فیلم جدید Terminator بیشتر در ادامه‌ی Terminator 2: Judgement Day (نابودگر ۲: روز قضاوت) است و به کلی Genisys را نادیده می‌گیرد.

در حال حاضر لیندا همیلتون (Linda Hamliton) در حال تمرین برای بازگشت به نقش سارا کانر (Sarah Connor) است و رابرت پاتریک (Robert Patrick) که نقش T-1000 را در Judgment Day ایفا کرد، در فیلم حضور نخواهد داشت. همچنین فیلم از ۱۸ ام مارس سال ۲۰۱۸ فیلم‌برداری خود را آغاز می‌کند. در راس همه‌ی این ها نیز، جیمز کامرون (James Cameron) است که برای کارگردانی فیلم ششم برگشته است.

درحالیکه کامرون اکنون سرگرم فیلم Avatar2 (آواتار ۲) است، احتمالا تاریخ اکران این فیلم در سال ۲۰۱۹ باشد. اخبار جدید در رابطه با فیلم جدید Terminator را به زودی به اطلاع خواهیم رساند. با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع:  Screenrant & Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.