تریلر فیلم Peter Rabbit منتشر شد: پیتر دردسرساز می شود

24 September 2017 - 19:00

جیمز کاردن (James Corden) تریلر جدیدترین فیلمش، Peter Rabbit، که با اقتباس از رمان کودکان بیتریکس پاتر (Beatrix Potter) ساخته را منتشر کرده‌است. فیلم پیتر خرگوشه اوایل سال ۲۰۱۸ راهی سینماها می‌شود و این درحالی است که مخاطبین فرصت پیدا کرده‌اند تا به اتفاقات این فیلم نگاهی داشته باشند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

از زمانی که ویل گلاک (Will Gluck) فیلم‌نامه این انیمیشن را نوشته، پیتر خرگوشه دستخوش تغییراتی شده‌است. اول اینکه شخصیت مستر مک گرگور را دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson) بازی می‌کند که بچه کمتر بهانه‌گیری شده‌است. صحنه اصلی این تریلر خود پیتر است. تیزر تریلر این فیلم جنگل زیبایی را نشان می‌دهد که داستان فیلم در آن‌جا رخ می‌دهد و خرگوشی آنجا زندگی می‌کند که در مزرعه فوق العاده‌ای بالا پایین می‌پرد. همه چیز آرام است تا اینکه این خرگوش وارد دسته‌ای از پرندگان آوازخوان می‌شود و آن‌ها را زمین می‌زند و لحن پر انرژی دارد که مخاطب انتظارش را می‌کشد. این سری شخصیت قدیمی را نشان داده که از تمامی حیوانات بزرگ و کوچک می‌خواهد تا در بزم باغ سهیم باشند. او حتی گذشته‌ها را فراموش کرده و روباه را که یکبار می‌خواست آن‌ها را بخورد به جشن دعوت می‌کند. او در خانه‌ای جشن به راه می‌اندازد که خانه خودش نیست.

براساس فیلمنامه نوشته شده توسط گلاک و همکارش، راب لیبر (Rob Lieber)، پیتر خرگوشه نسبتا مدرنی شده است. این اولین باری است که کاردن در نقش اصلی یک انیمیشن حاضر می شود، اگرچه او قبلا صداپیشگی دنباله Wreck-It- Ralph و Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 را برعهده داشته است.

بازیگران پیتر خرگوشه رز بایرن (Rose Byrne)، دیسی ریدلی (Daisy Ridley)، مارگات رابی (Margot Robbie) و الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) هستند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.