پوستر ساخته‌ی یک طرفدار، سوپرمن را با لباس سیاه نشان می‌دهد

25 September 2017 - 19:42

یک پوستر فن-مید برای فیلم Justice League «لیگ عدالت» برداشتی جدید از لباس سیاه سوپرمن را ارائه می‌دهد. در حالی که بتمن مشغول استخدام ابردوستان جدیدش (واندر وومن، آکوامن، فلش و سایبروگ) است تا زمین را در مقابل استپن‌وولف (Steppenwolf) محافظت کند، هیچ خبری از سوپرمن نیست. مرد فولادی که مرده فرض می‌شود، انتظار می‌رود بالاخره از قبر برخاسته و به تیم ملحق شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

چگونگی این کار بحثی جداست. برادران وارنر (Warner Brothers) اسرار را در نزد خود به خوبی نگه داشته است و در بازاریابی به سختی چیزی از سوپرمن دیده می‌شود. یک تئوری محبوب این است که او مانند سری کامیک The Return of Superman «برگشت سوپرمن» با ورژنی سیاه از لباس آبی و قرمزش برخواهد گشت که دنیای سینمایی دی‌سی بر اساس این خط داستانی است. این برگشت با کالاهای Justice League «لیگ عدالت» به آن اشاره شده و باعث شده برداشت‌های غیر رسمی از طرفداران از آن صورت گیرد. با این حال جدیدترین برداشت از این موضوع پیچشی جدید به آن داده است، زیرا نه تنها تغییر ظاهر لباس را نشان می‌دهد بلکه تغییر وفاداری احتمالی سوپرمن را نیز نشان می‌دهد.

این اثر هنری جدید ساخته‌ی گبریل راک (Gabriel Rock) می‌باشد که ساخته‌ی خودش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. لباس سیاه مشهور غالبا با این معنی همراه است که این کریپتونی بر خلاف منبع نور و امید به شخصیتی تاریک‌تر و بی‌رحم‌تر تبدیل شده است. درحالی که دیگر ساخته‌ها بیشتر بر روی خود لباس تمرکز دارند. آخرینشان با نشان دادن سوپرمن در لباس سیاه اما در حالی که شنلش را در دست گرفته، چرخشی متفاوت به آن اضافه می‌کند. گویی که انگار می‌خواهد آن را رها کند.

درحالی که می‌دانیم او بالاخره از قبر بیرون خواهد آمد، هنوز معلوم نیست که سوپرمن چه نقشی در خط داستانی اصلی Justice League «لیگ عدالت» خواهد داشت. برای طرفداران ناراحت کننده خواهد بود که به سوپرمن اجازه داده نشود تا در بحرانی‌ترین جنگ فیلم در برابر استپن‌وولف به بتمن ملحق نشود، اما اتفاقاتی که باعث می‌شود این اتفاقات بیافتند می‌توانند بسیار پیچیده‌تر از ملحق شدن درجای او به این تیم تازه تاسیس باشند.

زیاد طول نخواهد کشید تا درباره‌ی برگشت سوپرمن – یا هر رازی از دنیای سینمایی دی‌سی – بیشتر بدانیم. از آنجایی که Justice League «لیگ عدالت» بعد از دو ماه به سینماها خواهد آمد. این مسئله‌ی مخفی نیست که تیم تولید فیلم دچار تغییرات زیادی از شایعه‌های دوباره نویسی‌های متعدد گرفته تا کناره‌گیری زک اسنایدر (Zack Snyder) و سرکار آمدن جاش ویدن (Joss Whedon) که ظاهرا درحال فیلمبرداری دوباره‌ی صحنه‌هاست، شده است. با این حال فیلم سروصدای زیادی به پا کرده و یکی از پرانتظارترین فیلم‌های این پاییز نامگذاری شده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.