پوسترهای جدیدی از Thor: Ragnarok منتشر شده است

26 September 2017 - 11:06

مجموعه‌ی جدیدی از پوسترهای Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) از کمپانی مارول منتشر شده است که نشان دهنده‌ی سبک‌های مختلف هنری از هر دو گروه قهرمان‌ها و شخصیت‌های شرور است. ارباب صاعقه‌ها یا همان ثور، به سومین فیلم خود بازمی‌گردد تا همراه با هالک (Hulk)، اسگارد را از نابودی نجات داده و تهدید قدرتمند و جدید برای آن یعنی هلا (Hela) را، متوقف سازد. در ادمه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Thor: Ragnarok که توسط تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردانی شده است، بخشی از فاز سوم دنیای سینماتیک مارول است و شامل به هم پیوستن ثور و هالک پس از Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) است. به دنبال منتشر شدن تاریخ انتشار که سوم نوامبر سال جاری است، مارول موارد بیشتری نیز مانند همین پوسترها و جلوه‌های هنری از قهرمانان فیلم، منتشر کرده است. شما همراهان سینما گیمفا می‌توانید پوسترها را در ادامه‌ی همین خبر مشاهده بفرمایید.

این مجموعه شامل پوسترهای منحصر بفردی از ثور، هالک، لوکی (Loki) و هلا است و دو پوستر نیز شامل والکری (Valkyrie) می‌شود. بیشتر این پوسترها تصاویری با رنگ‌های پر شور و پر طراوت هستند که به نوعی تبلیغ تجاری برای فیلم به حساب می‌آیند. هرچند، یکی از پوسترهای منحصر به فرد ثور از این مجموعه، به یک جنگ خیابانی بین ثور نیرومند و هالک شگفت انگیز در میدان نبرد ساکار (Sakaar) اشاره دارد. پوسترهای هلا مثل بقیه نیستند اما با یک زمینه‌ی سبز (مثل لباس او) در میان بقیه به چشم می‌خورد.

در فیلم، هلا الهه‌ی مرگی است که به طور تصادفی از زندانش پس از هزاران سال آزاد شده است و به دنبال انتقام و نابودی اسگارد است. شخصیت جدید دیگر، والکری با بازی تسا تامسون (Tessa Thompson) است که یک اسگاردی ساکن ساکار و شکارچی است. والکری دارای قدرت ابر انسانی، استقامت، سرعت و دوام بالا است. او یک مبارز بسیار قدرتمند است که یک شمشیر دو لبه دارد. طبیعتا او یکی از افراد کلیدی در تیم ثور برای نابودی هلا است.

پس از اینکه ثور در دیگر قسمت جهان گرفتار شد، باید در یک دوئل گلادیاتوری در مقابل هالک در ساکار پیروز شود تا بتواند به اسگارد برگردد و هلا را متوقف سازد و البته با کمک والکری و لوکی این کار را انجام می‌دهد. اگر به بازیگران نگاهی بیندازیم، جف گولد بلام (Jeff Goldblum) نقش گرند مستر (Grand Master) را بازی می‌کند، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) نقشش بعنوان استفن استرنج (Stephen Strange) را ادامه می‌دهد، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) نقش ادین (Odin) را دارد، کارل اوربان (Karl Urban) نیز نقش اسکارج (Skurge)  را داراست و سم نیل (Sam Neill) هنوز نقشش نامشخص است.

مارول سعی دارد تا ثابت کند Thor: Ragnarok از فیلم‌های قبلی ثور متفاوت است (و احتمالا از دیگر فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول) و نه فقط از جنبه‌ی داستانی و بلکه از لحاظ فیلم‌برداری و حتی تریلرها و دیگر موارد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.