‌کایل مک‌لاکلن در فیلم The House With a Clock in Its Walls هنرنمایی می‌کند

26 September 2017 - 23:00

کایل مک‌لاکلن (Kyle MacLachlan) به تیم بازیگری فیلم The House With a Clock in Its Walls «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش»، اقتباس سینمائی اثری تحت همین عنوان که توسط جان بلیرز (John Bellairs) به نگارش در آمده است، پیوست. این پروژه توسط دو استودیوی «یونیورسال» و «آمبلین» توسعه می‌یابد. الی راث (Eli Roth) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و تاکنون حضور کیت بلانشت (Cate Blanchett) و جک بلک (Jack Black) در آن قطعی شده است. نگارش فیلمنامه این فیلم بر عهده اریک کریپک (Eric Kripke) است و از آن به عنوان فیلمی ترسناک و گوتیک یاد می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

مک‌لاکلن، بازیگری پیشرو در دهه ۸۰ میلادی‌ست و از جمله فیلم‌هایی که در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به Blue Velvet «مخمل آبی» به کارگردانی دیوید لینچ (David Lynch) و فیلم علمی تخیلی The Hidden «پنهان» اشاره کرد. گرچه وی به واسطه حضور در فیلم Dune «تپه ماسه‌ای» به کارگردانی فرانک هربرت (Frank Herbert) نیز فردی شناخته شده است، اما بیشتر به خاطر بازی در نقش دیل کوپر (Dale Cooper) در سریال Twin Peaks و همچنین فیلم Twin Peaks: Fire Walk With Me «توئین پیکس: با من بر آتش برو» (۱۹۹۲) شهره است.

وی پس از بازی در فیلم Showgirls «دختران شو» (۱۹۹۶)، به ندرت در فیلم‌های سینمائی حضور یافت و بیشتر به صورت مهمان در سریال‌هایی از جمله Sex and the City ، How I Met Your Mother، Desperate Housewives و Portlandia به هنرنمایی پرداخت. با این وجود، مک‌لاکلن به تازگی در سریال Twin Peaks: The Return حضور داشته و در آن به نقش‌آفرینی پرداخته که با واکنش مثبت منتقدان نیز همراه بوده است.

فیلم «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» داستان پسر بچه‌ای ۱۰ ساله و یتیم را روایت می‌کند که جهانی مملو از سحر و جادو را در خانه قدیمی عمو‌یش می‌یابد. مک‌لاکلرن نقش شخصیتی به نام آیزاک ایزارد (Isaac Izard) را در این فیلم ایفا خواهد کرد که صاحب اصلی خانه پیشتر اشاره شده است.

فیلم «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.