کارگردانان فصل هشتم سریال Game of Thrones معرفی شدند

27 September 2017 - 20:00

فهرست رسمی کارگردانان فصل هشتم سریال Game of Thrones مشخص شد که شامل برخی از چهره‌های محبوب و موفق فصل‌های پیشین این مجموعه تلویزیونی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از اتمام پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones، تنها یک فصل دیگر از این سری اقتباسی رمان‌های حماسی «نغمه‌ای از آتش و یخ» را شاهد خواهیم بود. ارتش مردگان از دیوار عبور کرده‌اند و زمستان واقعی از راه رسیده است و از سوی دیگر، قدرتمندان وستروس در نزاع با یکدیگر برای تصاحب تخت آهنین هستند. فصل هشتم سریال محبوب Game of Thrones بر خلاف فصل‌های اولیه، تنها در قالب شش قسمت به روی آنتن خواهد رفت.

روز گذشته بود که خبر حضور میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) را در فصل هشتم سری Game of Thrones را در مقام کارگردان منتشر کردیم و حال فهرست دیگر افرادی که کارگردانی برخی قسمت‌های این فصل مورد انتظار را بر عهده خواهند داشت نیز مشخص و اعلام شده است. بر اساس گزارش وب‌سایت «THR» فصل نهایی Game of Thrones توسط ساپوچنیک، دیوید ناتر (David Nutter) و خالقان این سری مجموعه یعنی دیوید بنیوف (David Benioff) و دی.بی وایس (D.B. Weiss) ساخته و کارگردانی خواهد شد.

ناتر کارگردانی شش قسمت از ۶۷ قسمت این سریال را بر عهده داشته است که از جمله آن می‌توان به قسمت پایانی فصل سوم اشاره داشت. با این وجود، وی بیشتر به واسطه کارگردانی یکی از تحسین‌شده‌ترین قسمت‌های این سری یعنی «باران‌های کاستامیر» شناخته شده است. از جمله دیگر قسمت‌هایی که ناتر کارگردانی آن را بر عهده داشته است می‌توان قسمت «Mother’s Mercy» را نام برد. در این قسمت، علاوه بر راه‌پیمایی شرم سرسی لنیستر (Cersei Lannister)، شاهد مرگ استنیس باراتیون (Stannis Baratheon) و کشته شدن جان اسنو (Jon Snow) به دست براداران Night’s Watch نیز بودیم.

بی‌شک نیازی به معرفی وایس و بنیوف نیست چراکه این دو خالقین اصلی این سری هستند و در گذشته کارگردانی برخی قسمت‌های آن را عده‌دار بوده‌اند. اینطور که پیداست، این دو سکان هدایت ساخت قسمت پایانی این فصل را بر عهده خواهند داشت. گرچه قرار نیست که شبکه «HBO» دنباله‌ای بر این سری بسازد، اما گفته می‌شود که شاهد چند سریال فرعی بر اساس جهان نمایش داده شده در این مجموعه خواهیم بود که البته به این زودی‌ها نباید انتظار دیدن آن‌ها را داشته باشیم.

پیش‌بینی می‌شود که تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones از ماه اکتبر سال جاری میلادی آغاز گردد و به واسطه مراحل پس از تولید طولانی آن، از اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد به روی آنتن رفتن آن باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.