اسکورسیزی و دی‌کاپریو، زندگی تدی روزولت را به تصویر خواهند کشید

27 September 2017 - 22:00

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) با مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) برای ساخت فیلم Roosevelt «روزولت»، اقتباسی از زندگی ۲۶اُمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا یعنی تدی روزولت (Theodore Roosevelt)، مجدداً با یکدیگر همکاری خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

دی‌کاپریو تاکنون در چندین فیلم از اسکورسیزی از جمله Gangs of New York «دار و دسته نیویورکی‌ها»، The Aviator «هوانورد»، The Departed «جدا افتاده» و همچنین The Wolf of Wall Street «گرگ وال استریت» حضور داشته و با این کارگردان کهنه‌کار سینما همکاری کرده است. اینک اما، این دو تلاش دارند تا رمان «ظهور تدی روزولت»، اثر ادموند موریس (Edmund Morris) را که در سال ۱۹۷۹ میلادی منتشر شده بود، به روی پرده‌های سینما بیاورند.

پیش از این و در سال ۲۰۱۳ میلادی، قرار بود که دی‌کاپریو و اسکورسیزی پس از ساخت «گرگ وال استریت»، نسخه اقتباسی «ظهور تدی روزولت» را مقابل دوربین ببرند اما به دلیل پاره‌ای از مسائل این مهم به دست فراموشی سپرده شد.

با این حال، بر اساس گزارش «ددلاین»، دی‌کاپریو و اسکورسیزی مجدداً تصمیم به ساخت این پروژه با مشارکت استودیوی «پارامونت پیکچرز» گرفته‌اند و قرار است تا داستان بیست‌وششمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را به تصویر بکشند. اسکات بلوم (Scott Bloom) فیلمنامه این پروژه را به رشته تحریر درخواهد آورد و اسکورسیزی، اما کاسکوف (Emma Koskoff) و چاک پاچکو (Chuck Pacheco) تهیه‌کنندگی آن را برعهده خواهند داشت.

هنوز مشخص نیست که این فیلم بر چه بخشی از زندگی روزولت تمرکز خواهد داشت. تدی روزولوت یکی از چهره‌های برجسته زمان خود بود که کار خود را با حضور در ارتش آغاز کرد و سپس به تدریج خود را به عنوان ۲۶اُمین رئیس جمهور ایالات متحده به دنیا شناساند. از جمله سوابق وی می‌توان به معاون اولی ویلیام مک‌کینلی (William McKinley)، ۲۵اُمین رئیس جمهوری آمریکا، اشاره کرد. پس از ترور مک‌کینلی در سال ۱۹۰۱ میلادی، روزولت موفق شد وارد کاخ سفید گردد.

روزولت در طول زندگی خود به محیط زیست نیز بسیار اهمیت می‌داد و همیشه به حفظ این مهم اهمیت می‌ورزید؛ موضوعی که یکی از دغدغه‌های شخصی خود دی‌کاپریو نیز شمرده می‌شود. این فیلم ششمین همکاری دی‌کاپریو و اسکورسیزی خواهد بود و با توجه به گزیده‌کاری این دو هنرمند، پیداست که حرف‌های زیادی در فصل جوایز خواهد داشت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.