Walking Dead به راز ریک پیر در فینال میان فصلی پاسخ خواهد داد

28 September 2017 - 09:00

The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» راز ریک پیر را در اواسط فصل هشتم حل خواهد کرد. اگر فقط یک چیز باشد که AMC و تیم ساخت The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» ثابت کرده‌اند که در آن استادند، منتظر ساختن طرفداران برای آمدن فصل بعدی است. قبل از پخش فصل ششم همه منتظر بودند تا عواقب کشتن پیت توسط ریک جلوی چشم تمام ساکنین شهر الکساندریا را ببینند. سوال بزرگ قبل از رسیدن فصل هفتم این بود که نیگان با لوسیل چه کسی را برای نشان دادن قدرت به گروه نیک، خواهد کشت. حال با نزدیک‌تر شدن فصل هشت، طرفداران برای جنگ تمام عیار بین افراد نیک و نجات‌دهندگان نیگان آماده می‌شوند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اما به لطف تریلر فصل هشتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» – که در کامیک کان سان دیگو پخش شد – یک سوال بزرگ دیگری در ذهن طرفداران به وجود آمد و آن هم این است که جریان ریک پیر چیست؟ بعضی‌ها فکر کردند که ریک در واقع از کمایی که در ابتدای سریال به آن رفته بود بیدار شده و معلوم می‌شود که تمام سریال فقط یک رویا بوده است. آن‌هایی که با سری کامیک The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» آشنا هستند این احتمال را دادند که این همان پرش زمانی است که در صفحه‌ی بعدِ اتفاقات جنگ تمام عیار نشان داده شد. دیگران کاملا سردرگم شدند.

علاوه بر این که شوورانر سریال اسکات گیمپل (Scott Gimple) به تئوری «همه‌اش یک رویا بود» خاتمه داد، همچنین به Enterteinment Weekly گفت که داستان کامل ریک پیر تا قسمت پایانی نیمه‌ی اول فصل هشتم برملا نخواهد شد. این به این معنی است که تا نوامبر یا اوایل دسامبر این راز حل نخواهد شد. گفته‌ی کامل گیمپل به صورت زیر است:

من می‌گویم که ما بعد از قسمت اول نخواهیم دانست که جریان از چه قرار است. اما در وسط فصل خبردار خواهیم شد. ما دقیقا نخواهیم دانست که دلیلش چیست، سپس در وسط راه به جواب خواهیم رسید. چیزی است که قرار است خوب از آب در بیاید.

منطقا، پرش زمانی عقلانی‌ترین توجیه برای پیر شدن ریک باقی می‌ماند اما خالق The Walking Dead «مرده‌ی متحرک»، رابرت کیرکمن (Robert Kirkman) دوست دارد طرفداران را با احتمال وجود یک تغییر مسیر داستانی اذیت کند. البته، از آنجایی که قبلا ثابت کرده است که وی دوست دارد با ذهن طرفداران The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» بازی کند، این می‌تواند یکی از کارهای همیشگی کیرکمن باشد.

توضیح پیر شدن ریک هرچه باشد، تمام نشانه‌ها به این اشاره می‌کنند که راه رسیدن به آن یکی از خونین‌ترین اتفاقات در تاریخ سریال The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» خواهد بود. شاید سوال بهتر به جای این که چه چیزی باعث پیر شدن نیک خواهد شد، این است که تا آن زمان چه کسانی زنده خواهند ماند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.