پوستر جدیدی از فیلم Darkest Hour منتشر شد

27 September 2017 - 23:59

استودیوی «فوکوس فیچرز» پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» منتشر کرده است. در این فیلم که توسط جو رایت (Joe Wright) کارگردانی شده، گری الدمن (Gary Oldman) در نقش وینستون چرچیل (Winston Churchill) ظاهر شده است و به صورت گسترده از روز چهارشنبه ۱ آذر ماه (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) شاهد اکران آن خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این داستان واقعی و اقتباسی از زمان جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود و روزهای سخت نخست وزیر وقت بریتانیا یعنی وینستون چرچیل را به تصویر خواهد کشید که باید بین مذاکره جهت صلح با نازی‌ها و یا آرمان‌ها و آزادی ملتش، یکی را انتخاب کند. نیروهای متخاصم نازی هر لحظه به پیشروی خود در اروپا ادامه می‌دهند و چرچیل نیز با مخالفت‌های بسیار از سوی حزب مطبوعش روبرو شده است و از سوی دیگر، مردم نیز به واسطه وضع موجود به خیابان‌ها ریخته و تظاهرات می‌کنند. چرچیل که سخت‌ترین ساعات عمر خود را می‌گذراند، باید تصمیمی تاریخ‌ساز گرفته و آینده را تغییر دهد.

فیلمنامه فیلم «تاریک‌ترین ساعت» توسط آنتونی مک‌کارتن (Anthony McCarten) به رشته تحریر درآمده است. مک‌کارتن و لیزا بروس (Lisa Bruce) با مشارکت تیم بیون (Tim Bevan)، اریک فلنر (Eric Fellner) و داگلاس اوربانسکی (Douglas Urbanski) از استودیوی «Working Title» این فیلم را تهیه و تولید می‌کنند. «فوکوس» و «Working Title» پیشتر با ساخت فیلم Tinker Tailor Soldier Spy «بندزن خیاط سرباز جاسوس» با الدمن همکاری داشته‌اند که نامزدی جایزه اسکار را برای این هنرمند به ارمغان آورد..

افرادی نظیر کریستین اسکات توماس (Kristin Scott Thomas)، لیلی جیمز (Lily James)، استیون دیلین (Stephen Dillane)، رونالد پیکاپ (Ronald Pickup) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، المدن را در فیلم «تاریک‌ترین ساعت» یاری می‌کنند و به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

پوستر جدید فیلم «تاریک‌ترین ساعت» را از زیر می‌توانید مشاهده کنید؛ همانطور که پیشتر اشاره شد، این فیلم از روز چهارشنبه ۱ آذر ماه (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷) به نمایش در خواهد آمد.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.