تریلر جدید Star Wars: The Last Jedi انتظار می‌رود ۹ اکتبر منتشر شود

28 September 2017 - 21:28

گزارشی کاملا جدید بیان می‌کند که تریلر سینمایی و بلندمدت مورد انتظار از Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi «جنگ ستارگان: قسمت هشت – آخرین جدای» بالاخره توسط Lucasfilm در اوایل اکتبر منتشر خواهد شد. در هفته‌ی اخیر با انتشار عکس‌های جدید از فیلم و اشاره‌هایی به بازیگران فیلم انتظار برای آخرین فیلم از سری Star Wars «جنگ ستارگان» به سطح جدیدی رسیده است. برای تشکر از Disney و Lucasfilm باید گفت که هر دو استودیو عملکردی عالی در مثبت نگه داشتن نگاه‌ها هنگام تبلیغات داشتند حتی در حالی ساخت فیلم هان سولوی جوان به طور کلی تغییر کرد و کارگردان قسمت نهم عوض شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

چیزی جالب‌تر این است که چگونه Disney و Lucasfilm توانستند در چند ماه گذشته  Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را، با در نظر گرفتن این که چیز کمی از خود فیلم تا به حال دیده شده است، تبلیغ کنند. از زمان اولین تریلر فیلم که در جشن Star Wars «جنگ ستارگان» در اورلاندو در ماه آوریل منتشر شد هیچ ویدیو یا تریلری از فیلم پخش نشده است. خوشبختانه، احتمال این که طرفداران تریلر دومی به دستشان برسد لحظه لحظه بیشتر می‌شود.

Star Wars News Net امروز در توییتر فاش کرد که به گفته‌ی منبع قدیمی و مورد اعتماد آن‌ها، تریلر دوم برای Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» در روز دوشنبه، نهم اکتبر منتشر خواهد شد. با این حال توییت ذکر شده مشخص نمی‌کند که Disney و Lucasfilm چگونه از تریلر پرده‌برداری خواهند کرد یا این که چرا نهم ماه اکتبر را برای پخش تریلر انتخاب کرده‌اند. در زیر می‌توانید توییت را ببینید:

 

البته بهتر است این توییت را خیلی زیاد جدی نگیرید، زیرا هیچ تائیدیه رسمی از طرف استودیوها درباره‌ی انتشار تریلر جدید در نهم اکتبر منتشر نشده است. اما باید به یاد داشت که مارک همیل (Mark Hamill) اخیرا گفته که آخرین تریلر Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» در شب فوتبال دوشنبه منتشر خواهد شد. این شاید یک اتفاق تصادفی باشد. اما تصادفی است که این خبر و گفته‌های همیل را کمی اعتبار می‌بخشد.

مانند Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» که توانست بیشتر داستان فیلم را تا قبل انتشار فیلم مخفی نگه دارد، Disney و Lucasfilm این بار هم توانسته‌اند تبلیغات Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را بدون درز اطلاعاتی درباره‌ی داستان یا صحنه‌های فیلم ادامه دهند. با این همه، نمی‌‌توان گفت که تریلر دوم چه مقداری از داستان را برملا خواهد کرد (البته اگر واقعا در روز نهم اکتبر منتشر شود). اما با باقی ماندن چند ماه تا انتشار سینمایی فیلم، این تریلر انتظارها را برای فیلم بالا خواهد برد و به Disney و Lucasfilm در مرحله نهایی تبلیغاتشان کمک خواهد کرد. البته همیل و رایان جانسون (Rian Johnson) از طرفداران خواستند تا از هر گونه تبلیغات و تریلرها دوری کنند تا با حداقل اسپویلرها مواجه شوند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.