لایو اکشن Your Name ساخته خواهد شد

29 September 2017 - 15:47

به نظر می‌رسد مدتی است که ساخت لایواکشن‌های اقتباسی از انیمه‌های برجسته و تحسین‌شده‌ی ژاپنی، به یکی از ترفندهای جدید هالیوود بدل گشته است. هرچند این موضوع تاکنون نتیجه‌ی خوبی به همراه نداشته است و علاوه بر ساخت اقتباس‌های ضعیف، باعث واکنش‌های منفی دوست‌داران انیمه‌ها نیز شده است. اکنون هالیوود به سراغ یکی دیگر از برترین انیمه‌های این چند سال اخیر یعنی Your Name «نام تو» رفته است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های جدید، جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) قصد دارد با همکاری Paramount Pictures و Bad Robot فیلم لایو اکشنی از انیمیشن  Your Name «نام تو» که در سال گذشته منتشر شد، خلق کند. هر چند هنوز کارگردان این لایو اکشن به صورت دقیق مشخص نشده است، اما فیلمنامه‌ی آن قرار است توسط اریک هاسرر (Eric Heisserer)، نویسنده‌ی فیلم Arrival، نوشته شود.

 Your Name «نام تو» نه‌تنها یکی از برترین انیمه‌های این چند سال اخیر و از برترین انیمه‌های ماکوتو شینکای ( Makoto Shinkai) بود، بلکه از نظر اقتصادی و فروش نیز بسیار موفق ظاهر شد و توانست عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد. این انیمه توانست در بازار جهانی ۳۵۵٫۲ میلیون دلار فروش کند. این آمار باعث شد تا «نام تو» لقب پرفروش‌ترین فیلم ژاپنی تاریخ در بازار جهانی را به نام خود ثبت کند.

اخیراً با اکران دو فیلم Ghost in the Shell «شبح در پوسته» و  Death Note «دفتر مرگ» که هر دو اقتباسی از انیمه‌های معروف ژاپنی بودند، بار دیگر ثابت شد چنین کاری عواقب چندان خوشی ندارد. هر دو فیلم ذکر شده، همچون دیگر فیلم‌های اقتباسی از انیمه‌ها، نتوانستند موفقیت انیمه‌های اصلی را تکرار کنند و با شکست‌های بدی مواجه شدند. با این حال، اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم وضعیت برای Your Name چگونه خواهد شد. آیا این بار این طلسم شکسته خواهد شد؟ نظر شما چیست؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.