تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Annabelle: Creation اعلام شد

29 September 2017 - 20:00

به تازگی به صورت رسمی اعلام شده است که نسخه بلوری فیلم Annabelle: Creation «آنابل: خلقت» در ماه اکتبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و ضمن آن، جزئیات این نسخه خانگی نیز مشخص شده است. «آنابل: خلقت» پیش‌درآمد فیلمِ Annabelle «آنابلِ» جان آر. لئونتی (John R. Leonetti) است و چهارمین فیلم از جهان سینمائی The Conjuring «احضار روح» جیمز وان (James Wan) محسوب می‌شود. فیلم «آنابل: خلقت» توسط کارگردان Lights Out «در تاریکی» یعنی دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردانی شده است و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که دوازده سال پس از مرگ دخترشان آنابل، راهبه‌ای همراه با چند کودک یتیم را به خانه خود راه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «آنابل: خلقت» با بودجه ۱۵ میلیون دلاری خود موفق به فروشی بالغ بر ۱۹۶٫۲ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی شد و نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد. این در حالی‌ست که نخستین قسمت از این سری موفق به کسب‌درآمدی ۲۵۶ میلیون دلاری شد. اینک اما، تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم مورد بحث مشخص و اعلام شده است.

بر اساس گزارش «Bloody Disgusting»، نسخه‌های بلوری و دی‌وی‌دی فیلم «آنابل: خلقت» در تاریخ سه‌شنبه ۲ آبان ماه (۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) منتشر خواهند شد؛ این در حالی‌ست که نسخه دیجیتالی این فیلم از روز جمعه ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نسخه بلوری این فیلم حاوی محتوایی نظیر The Horror Continues، Horror Shorts: Attic Panic، Coffer، صحبت‌های کارگردان این فیلم و صحنه‌های حذف شده نسخه سینمائی آن خواهد بود. نسخه دی‌وی‌دی فیلم «آنابل: خلقت» تنها حاوی صحنه‌های حذف شده خواهد بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.