The Mist بعد از یک فصل در Spike کنسل شد

29 September 2017 - 22:00

Spike، شبکه‌ی کابلی که شرکت Viacom صاحب آن است، سریال درام The Mist که بر اساس رمان کوتاهی از استیون کینگ (Stephen King) می‌باشد را کنسل کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال که به عنوان بخشی از تلاش Spike برای ورود دوباره به فضای سریال‌ها با فیلمنامه‌ی اورجینال است، در آوریل ۲۰۱۶ بدون پخش آزمایشی و مستقیما به صورت سریال ساخته شد، این درام که مورگان اسپکتور (Morgan Spector) و فرانسس کانروی (Frances Conroy) در آن حضور دارند با قسمت اولش ۱٫۲ میلیون بیننده را به خود جذب کرد. اما بقیه‌ی قسمت‌های The Mist «مه» به سختی توانست – حتی با احتساب دی وی آر – ۸۰۰ هزار بیننده داشته باشد . در بین بزرگسالان بین ۱۸ تا ۴۹ سال این سریال نتوانست حتی در بین ۳۰ سریال سناریودار برتر شبکه قرار گیرد.

The Mist «مه»، که The Weinstein Co./Dimension TV تهیه‌کننده‌ی آن است. بازگشت Spike برای ساخت سریال با سناریو بعد از کنار گذاشتن تلاش‌های قبلی از زمان ساخت Red Mars «مریخ سرخ» و Harvest «برداشت» با تهیه‌کنندگی جری براکهیمر (Jerry Bruckheimer) بود که هر دو نیز مستقیما به عنوان سریال ساخته شدند.

تصمیم کنسل کردن The Mist «مه» همزمان با تغییر نام Spike به Paramount Network که در ژانویه اتفاق خواهد افتاد است. این کار بخشی از نقشه‌ای بزرگتر برای حیات بخشیدن به شرکت مادر این شبکه، Viacom، است.

مدیرکل Spike/Paramount Network، کوین کی (Kevin Kay) در ماه مارس به Hollywood Reporter گفت که The Mist «مه»  اگر عملکرد خوبی داشته باشد این پتانسیل را دارد که با فصل دوم به Paramount Network نقل مکان کند. به جای این، شبکه با سریال‌های سناریو دار از جمله Yellowstone «یلواستون» و مینی سریال Waco «واکو» ساخته‌ی The Weinstein و برنامه‌هایی از TV Land همچون American Woman «زن آمریکایی» و Heathers «هذرها» شروع به کار خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.