جفری دین مورگان می‌خواهد به Supernatural برگردد

30 September 2017 - 12:53

جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) بیان کرده که بسیار علاقمند است تا در نقش قبلی‌اش، جان وینچستر، به سریال Supernatural (فراطبیعی) برگردد. اولین حضور مورگان در این سریال در اولین فصل بود که به نوعی نقش کسی را بازی می‌کرد که مشکلات زیادی برای سم و دین بوجود آورده بود. اما شخصیت او در اولین قسمت فصل دوم، In My Time of Dying «زمان مرگ من»، با دادن جانش برای نجات جان پسرش، دین، از سریال بیرون رفت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که وی بعدا بطور موقت به صورت یک روح و سپس در سنین جوانی‌اش – البته با بازیگری دیگر – در سریال حضور یافت، جان وینچستر هنوز به طور کامل به سریال برنگشته است. از آنجایی که شخصیت‌های مرده‌ی زیادی در سریال از جمله مری وینچستر، سموئل کمپل و بابی سینگر از مرگ برگشته‌اند، برنگشتن جان تا فصل ۱۳ با استانداردهای Supernatural «سوپرنچرال» نوعی خلاف قاعده است. خود برادران وینچستر به قدری از مرگ بازگشته‌اند که مردن، مشکلی موقتی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

به رغم این که جان تنها وینچستری است که تا به حال مرده مانده است، جفری دین مورگان علاقه‌اش را برای بگرداندن این شخصیت نشان داده است. این امکان وجود دارد که وی در آینده‌ای نزدیک با پسرانش دیدار کند. در گفت و گویی در یک گردهمایی طرفداران، او گفت:

ما همیشه در مورد آن بحث می‌کنیم و من چندین سال است که دارم این را می‌گویم چون این Supernatural  است و همانگونه که توسط هر یک از هنرپیشه‌های سریال ثابت شده، شما می‌توانید برگردید. من قطعا امیدواریم که جان نه تنها در مقایسی به سریال برگردد بلکه فکر می‌کنم سم و دین نیاز دارند تا با او به خاتمه‌ای برسند و به نظرم جان نیز از این فرصت برای پایان رساندن کارها خوشش خواهد آمد و به نظرم شما، مخاطبان، لایق این هستید.

با علاقه نشان دادن مورگان برای برگشت و پذیرا بودن تهیه‌کنندگان Supernatural نسبت به این ایده تنها مشکل دسترس‌پذیری مورگان است. مورگان در حال حاضر سرش به شکنجه دادن ریک گریمز در The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» مشغول است و ایجاد تعادلی بین کشتن زامبی‌ها و کشتن تقریباً هر چیز دیگر در Supernatural  کمی غیرقابل عمل است. همچنین، برگشتن جان وینچستر باید با خط زمانی فعلی Supernatural «سوپرنچرال» سازگار باشد و با برگشتن مادرشان، برای سم و دین زود است که پدرشان هم این از مرگ برگردد.

مورگان با «خاتمه» به نقطه‌ی خوبی اشاره کرد. علیرغم این که جان در آخر مرد و پدری خوب بود، انتخاب‌هایش باعث شد تا سم و دین با دردهای روحی و فیزیکی زیادی روبرو شوند. علاوه بر این در یکی از غم‌انگیزترین صحنه‌ها در تاریخ سریال، فصل دوازدهم سریال شامل صحنه‌ای بود که دین خشمی که طی سال‌ها روی هم انباشته شده بود را بر روی مادرش خالی کرد و این فقط گوشه‌ای از چیزی است که او و سم برای گفتن به پدرشان دارند.

همچنین برگشتن جان وینچستر بیشتر از همه به سرنوشت نیگان در The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» بستگی دارد. تایید شده است که فصل هشتم داستان جنگ تمام عیار را شامل خواهد شد و بسته به این که اقتباس سریالی چقدر به کامیک‌ها نزدیک است، نیگان ممکن است کشته شود یا به عنصری مهم در آینده‌ی The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» تبدیل شود. اگر دومی اتفاق بیافتد سم و دین باید کمی بیشتر صبر کنند تا به خاتمه‌ای که منتظرش بودند دست یابند.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.