جیسون بلوم در مورد کارگردانی تاد مک‌فارلین در فیلم Spawn صحبت کرد

2 October 2017 - 17:02

پس از سال‌ها، پدید آورنده‌ی Spawn (اسپان) یعنی تاد مک‌فارلین (Todd McFarlane) در کامیک کان سن دیگو امسال  اظهار کرد که بخش سرگرمی او (McFarlane Entertainment) با جیسون بلوم (Jason Blum) همکاری می‌کند تا یک فیلم از این شخصیت‌ کامیک بسازند. اکنون در ادامه‌ی خبر به چگونگی چشم انداز همکاری بلوم در این پروژه‌ و کارگردانی مک فارلین در فیلم Spawn و برنامه‌ی آنها برای بازگرداندن این شخصیت به روی پرده‌ی سینما می‌پردازیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

تاد مک فارلین یکی از برترین طراحان تاریخ کامیک است. او به وضوح در فیلم‌ها و تلویزیون و حتی موزیک ویدیوها فعالیت می‌کند. اما به نظر شما او چگونه خواهد توانست سبک خاص خود را به فیلم‌ها تزریق کند.

جیسون بلوم در رابطه با این موضوع گفته است: “من فکر می‌کنم او یک کار فوق‌العاده انجام دهد. کارگردان شدن نیاز به داشتن مهارت‌های مختلفی است اما یکی از مهم ترین مهارت‌ها این است که شما باید یک مدیر برتر باشید. شما در واقع ژنرال این ارتش هستید که هر روز به جنگ می‌روید. ما یک فیلم‌نامه‌‌ی بسیار خوب داریم و درحال توسعه‌ی آن هستیم.  من اگر مطمئن نبودم که او کارش را به درستی انجام می‌دهد، نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. اما خوب مشخص است که من احساس خوبی نسبت به این پروژه دارم.”

مک فارلین پیش نویس فیلم نامه را نوشته است و قرار است نخستین کارگردانی خود را، در این فیلم از یک شخصیت معروف کامیک بوکی انجام دهد. او اخیرا گفته است: “ما از جنبه‌ی تئوری فیلم عبور کرده‌ایم و اکنون می‌خواهیم فیلم را بسازیم. کار ما به تولید رسیده است. ما بدون هیچ حرف اضافه‌ای به انجام آن می‌پردازیم.”

مک فارلین برای بازسازی ظاهر مرد عنکبوتی و همچنین دستیاری در ایجاد شخصیت ونوم (Venom) در کامیک‌های مارول، شناخته شده است. اولین ظهور Spawn در سال ۱۹۹۲ بود و این شخصیت به سرعت به یک نماد ضد قهرمان و وحشی کامیک‌های دهه‌ی ۱۹۹۰ بدل گشت. قدرت‌های جهنمی ‌اش به او امکان تله پورت، تغییر شکل و استفاده از انواع سلاح را می‌داد.

Spawn اخیرا در سال ۱۹۹۷ به پرده‌ی سینما رفت و نقش اصلی آن را مایکل جای (Michael Jai) بازی می‌کرد و سپس در تلویزیون و از شبکه‌ی HBO در قالب یک مینی سریال به عنوان اسپان تاد مک‌فارلین به نمایش درآمد.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.