احتمال حضور کریستن استوارت در نسخه بازسازی فیلم Charlie’s Angels

2 October 2017 - 14:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «ورایتی»، استودیوی «سونی پیکچرز» در حال مذاکره با کریستن استورات (Kristen Stewart) جهت حضور در نسخه بازسازی شده سری فیلم‌های Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» در یکی از نقش‌های اصلی آن است. ستاره مجموعه سینمائی Twilight «گرگ و میش»، احتمالاً در نقش یکی از اعضای آژانس مخفی و کارآگاهی متشکل از بانوان حاضر خواهد شد. با این حال، منابع آگاه تنها از کریستن استوارت به عنوان گزینه‌های پیشنهادی «سونی پیکچرز» برای این فیلم یاد نکرده‌اند و از بازیگر برنده جایزه اسکار لوپیتا نیونگ (Lupita Nyong) نیز به عنوان یکی از هنرپیشگان مد نظر استودیوی «سونی» نام برده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید

«سونی پیکچرز» پیشتر اعلام کرده بود که فیلم جدید «فرشتگان چارلی» از روز جمعه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ (۷ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. این فیلم را الیزابت بنکس (Elizabeth Banks)، کارگردان فیلم Pitch Perfect 2 «آوازخوان حرفه‌ای ۲»، بر اساس فیلمنامه‌ای از داگ میرو (Doug Miro) و کارلو برنارد (Carlo Bernard) – نویسندگان و تولیدکنندگان سریال تلویزیونی Narcos محصول شبکه نتفلیکس – مقابل دوربین خواهد برد.

این مجموعه کار خود را با یک سریال تلویزیونی آغاز کرد که از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ میلادی به روی آنتن رفت و بازیگرانی نظیر کیت جکسون (Kate Jackson)، فارا فاست (Farrah Fawcett)، جاکلین اسمیت (Jaclyn Smith) و شریل لاد (Cheryl Ladd) در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دو فیلم سینمائی نیز بر اساس این مجموعه تحت عناوین Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» و Charlie’s Angels: Full Throttle «فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر» به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳ میلادی با نقش‌آفرینی کامرون دیاز (Cameron Diaz) و درو بریمور (Drew Barrymore) به نمایش در آمده‌اند. دمی مور (Demi Moore) نیز در دنباله این فیلم حضور داشته است.

در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز شبکه ABC، سریالی تلویزیونی بر اساس این مجموعه توسط آلفرد گوگ (Alfred Gough) و مایلز میلار (Miles Millar) با حضور اینی ایلانزا (Annie Ilonzeh)، مینکا کلی (Minka Kelly) و ریچل تیلور (Rachael Taylor) را ساخت که تنها چهار قسمت از آن به روی آنتن رفت.

فیلم جدید «فرشتگان چارلی» توسط بنکس و مکس هندلمن (Max Handelman) توسط شرکت «Brownstone» تهیه و تولید خواهد شد. آندرئا گیانتی (Andrea Giannetti) نیز مسئولیت نظارت بر روند تولید این فیلم را برای استودیوی «سونی پیکچرز» بر عهده دارد.

منبع : Coming Soon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.