تاریخ اکران نسخه فرعی سری فیلم‌های Men in Black مشخص شد

2 October 2017 - 15:00

استودیوی «سونی پیکچرز» به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیم دارد نسخه فرعی سری فیلم‌های Men in Black «مردان سیاه‌پوش» را از تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی روانه پرده‌های سینماها کند. در حالی‌که آخرین نسخه از این سری، قسمت سوم آن بود که در سال ۲۰۱۲ میلادی به نمایش در آمد، اما فیلم جدید این مجموعه در عین اینکه یک نسخه فرعی‌ست، هیچ ارتباطی به سری اصلی و فیلم مشترکی که قرار است بر اساس این سری و مجموعه ۲۱Jump Street «خیابان جامپ شماره ۲۱» که با نام MIB 23 شناخته می‌‌شود، نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

اعلام تاریخ اکران فیلم بدون عنوان جدید سری «مردان سیاه‌پوش»، نشان می‌دهد که استودیوی «سونی پیکچرز» در حال حاضر بر روی ساخت فیلم MIB 23 تمرکزی ندارد. گفتنی‌ست که استودیوی «سونی پیکچرز» تصمیم دارد تا با ساخت این نسخه فرعی، جهان سینمائی جدیدی بر اساس این سری بسازد و آن را گسترش دهد؛ کاری که این روزها اکثر استودیوهای فیلمسازی آن را انجام می‌دهند.

بر اساس گزارش «ددلاین»، استودیوی «سونی پیکچرز» به صورت رسمی اعلام کرده است که فیلم فرعی و بدون نام «مردان سیاه‌پوش»، به صورت گسترده از روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۱۷ می ۲۰۱۹ میلادی) به اکران در خواهد آمد. مت هالووی (Matt Holloway) و آرت مارکوم (Art Marcum) نویسندگان فیلمنامه Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه»، نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده خواهند داشت که توسط استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) تهیه می‌شود. هنوز کارگردان این پروژه مشخص نشده است اما استودیوی «سونی پیکچرز» در حال مذاکره با گزینه‌های مد نظر خود است و احتمالاً کارگردان این فیلم به زودی معرفی خواهد شد.

داستان نسخه فرعی سری «مردان سیاه‌پوش» بر روی شخصیت‌های جدیدی تمرکز دارد که باید با تهدیدی خارجی مقابله کنند. گفتنی‌ست که گرچه داستان این فیلم در جهان سری «مردان سیاه‌پوش» رخ می‌دهد، اما نباید انتظار حضور بازیگران اصلی این مجموعه یعنی ویل اسمیت (Will Smith) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) را در آن داشته باشیم.

کمتر از دو سال دیگر تا اکران این فیلم زمان باقی مانده است و پر واضح است که «سونی پیکچرز» تصمیم دارد تا خیلی زود این فیلم را ساخته و روانه پرده‌های سینماها کند. با این حال، پرسش اصلی این است که آیا شاهد قسمت چهارم سری اصلی «مردان سیاه‌پوش» نیز خواهیم بود یا خیر. در گذشته، تهیه‌کنندگان این مجموعه از احتمال حضور بازیگران زن در نقش‌های اصلی قسمت چهارم آن سخن گفته بودند. بنابراین، شاید نسخه فرعی و بدون نام «مردان سیاه‌پوش» نیز با محوریت زنان ساخته شود تا راه را برای چهارمین دنباله رسمی این دنباله باز کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.