بالاخره شاهد برداشت تری گیلیام از داستان دن کیشوت خواهیم بود

2 October 2017 - 21:00

به نظر می‌رسد که نهایتاً فیلم The Man Who Killed Don Quixote «مردی که دن کیشوت را کشت» به کارگردانی تری گیلیام (Terry Gilliam) که برای مدت‌های طولانی‌ست که در دست ساخت قرار دارد، رنگ پرده را به خود خواهد دید و تاریخ اکران مشخصی برای آن در نظر گرفته شده است. اوایل سال جاری میلادی مراحل تولید این فیلم فانتزی که اهمیت زیادی برای شخص گیلیام دارد، به اتمام رسید و افرادی نظیر جاناتان پرایس (Jonathan Pryce)، آدام درایور (Adam Driver) و استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgård) از جمله بازیگران آن هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گیلیام ابتدا سعی داشت تا اقتباس خود از داستان دن کیشوت را در سال ۱۹۹۸ میلادی با بودجه‌ای ۳۲ میلیون دلاری و با هنرنمایی ژان روشفور (Jean Rochefort) و جانی دپ (Johnny Depp) در نقش‌های اصلی مقابل دوربین ببرد اما مشکلات متعدد مانع از این کار شد. گیلیام برای ساخت این فیلم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد که در مستند Lost in La Mancha به تصویر کشیده شده است. نهایتاً و پس از گذشت زمانی طولانی، گیلیام در سال ۲۰۱۷ میلادی توانست ساخت این پروژه را از سر بگیرد.

گرچه به نظر می‌رسد که فیلم «مردی که دن کیشوت را کشت»، با ایده اولیه تری گیلیام تفاوت‌های بسیاری داشته باشد، اما سایت فرانسوی «AlloCine» از طریق توییتر خود خبر داده است که بالاخره تاریخ اکرانی مشخص، حداقل در فرانسه، برای این فیلم در نظر گرفته شده است. بر اساس گزارش وب‌سایت نامبرده، فیلم «مردی که دن کیشوت را کشت» در ماه می ۲۰۱۸ میلادی در فرانسه به نمایش در خواهد آمد. همچنین استودیوی «آمازون» حقوق پخش این فیلم را در ایالات متحده آمریکا بدست آورده است.

در فیلم «مردی که دن کیشوت را کشت»، جاناتن پرایس در نقش دن کیشوت حضور دارد که اقتباسی از رمان مشهور میگل د سروانتس (Miguel de Cervantes) است که در سال ۱۶۱۵ میلادی منتشر شد. این فیلم ماجراجویی‌های دیوانه‌وار کیشوت را همراه با توبی (Toby) با بازی آدام درایور به تصویر کشیده است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «مردی که دن کیشوت را کشت» حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان از اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko)، روسی د پالما (Rossy de Palma)، جوردی مولا (Jordi Molla)، سرگی لوپز (Sergi Lopez) و جیسون واتکینز (Jason Watkins) نام برد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.