فیلم‌نامه دنباله فیلم Lucy نوشته شده است

3 October 2017 - 10:00

چهارشنبه گذشته، استودیو EuropaCorp اعلام کرد که این استودیو با وجود آن که در سال گذشته ۱۳۵ میلیون دلار ضرر دید اما به ساخت فیلم‌های جدید همچنان ادامه خواهد داد. فیلم‌‌ قبلی این استودیو Valerian and the City of a Thousand Planets بود که توانست به فروش ۲۲۳ میلیون دلار ( ۴۰ میلیون دلار فروش داخلی و ۱۸۲.۷ میلیون دلار فروش خارجی) دست یابد، که در ظاهر فروش قابل قبولی است اما مشکل از آنجایی شکل گرفت که بودجه ساخت این فیلم ۱۷۷.۲ میلیون دلار بود و بودجه نسبتا زیاد و قابل توجهی نسبت به فروش فیلم داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این استودیو بر روی ساخت فیلم‌‌های علمی-تخیلی و هیجانی تمرکز دارد که دنباله‌ای بر Lucy و دو فیلم The Professional و The Fifth Element باشند. هر یک از این پروژه‌های ساخت در حدود ۲۵ الی ۳۵ میلیون دلار سرمایه به خود اختصاص خواهند داد.

دنباله فیلم Lucy، یکی از این پروژه‌هایی که در دست ساخت است که در آن اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) نقش‌‌آفرینی خواهد کرد، استودیو EuropaCorp اعلام کرده است که لوک بسون (Luc Besson) فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است. سال ۲۰۱۴ قسمت اول این فیلم با ۴۰ میلیون دلار بودجه ساخته شد و توانست به فروش جهانی ۴۶۳.۵ میلیون دلار دست پیدا کند. بسون کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم Lucy، فیلمی اکشن و هیجانی بود که ماجرای زنی را روایت می‌کرد که به طور اتفاقی در جریاناتی کثیف قرار می‌گیرد که باعث می‌شود او تبدیل به جنگ‌جویی بی‌رحم شود و فراتر از منطق انسانیت پیش رود. مورگان فریمن (Morgan Freeman) نیز با بازی در این فیلم توانست جایزه Academy Award را از آن خود کند.

ماه آینده فیلمی جدید از بسون اکران خواهد شد که به زبان انگلیسی است و فیلمی اکشن و هیجان‌انگیز، با نویسندگی خود او است و بودجه‌ی فیلم در حدود ۳۰ میلیون دلار بوده و قهرمان اصلی آن یک زن است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.