اولین اکران مردمی فیلم «زرد» با حضور بهرام رادان، ساره بیات و مهرداد صدیقیان

3 October 2017 - 14:57

 از فردا فیلم سینمایی «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید. این فیلم چند ماه پیش توانست در جشنواره فیلم شانگهای مورد توجه قرار گیرد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و جایزه ویژه هیات داوران این جشنواره را به خود اختصاص دهد. همزمان با آغاز نمایش «زرد»، اولین اکران مردمی این فیلم فردا قرار است با حضور بهرام رادان، ساره بیات و مهرداد صدیقیان در پردیس کوروش برگزار شد.

در اولین ساخته سینمایی مصطفی تقی زاده که تهیه‌کنندگی آن را کامران مجیدی بر عهده دارد، بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری «زرد» اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز شد و توانست در برخی جشنواره‌های بین المللی از جمله شانگهای چین و هنرهای روسیه مورد توجه داوران قرار گیرد.

همزمان با آغاز نمایش «زرد» در سینماهای کشور فردا شب قرار است بازیگران اصلی این فیلم از ساعت ۱۹:۳۰ با حضور در پردیس کوروش ضمن دیدار با طرفداران خود به تماشای این فیلم سینمایی بپردازند. علاقمندان می‌توانند برای دیدار با بهرام رادان، ساره بیات و مهرداد صدیقیان بلیت‌های سانس ۲۰:۱۰ این فیلم سینمایی را خریداری کنند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.