Maleficent 2 توسط یوآخیم رانینگ کارگردانی می‌شود

4 October 2017 - 10:09

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) شاید این روزها درگیر کارهای کارگردانی‌اش باشد، اما او و شاخ‌هایش برای Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) بازخواهند گشت. این بازیگر اخیرا تایید کرد که برای ادامه‌ی فیلم Maleficent ساخت سال ۲۰۱۴ شرکت دیزنی بازخواهد گشت و اکنون این استودیو کارگردانی را برای این فیلم انتخاب کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس یک گزارش جدید از Deadline، فیلم ساز نروژی یوآخیم رانینگ (Joachim Rønning) فیلم Maleficent 2 را کارگردانی خواهد کرد. رانینگ بیشتر شهرت خود را برای دستیاری کارگردانی در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) در همین تابستان و با اسپن سندبرگ (Espen Sandberg) بدست آورد. اگرچه رانینگ ششمین فیلم دزدان دریایی کارائیب را باز هم دستیار کارگردان سندبرگ است، اما این پروژه (Maleficent 2) را به تنهایی بر عهده خواهد گرفت.

پنجمین فیلم دزدان دریایی کارائیب نسبت به دیگر فیلم‌های این فرانچایز جالب نبود. اما نام رانینگ برای Maleficent 2 بیشتر یک خبر خوب است تا بد. تنها ویژگی مثبت Dead Men Tell No Tales ویژگی‌های بصری آن بود. رانینگ و سندبرگ هر دو تصاویر بسیار زیبایی در این فیلم خلق کرده بودند و می‌توان نتیجه گرفت که Maleficent 2 نیز بنظر عالی برسد.

دنباله‌ی Maleficent توسط نویسنده‌ی اصلی فیلم یعنی لیندا وولورتون (Linda Wolverton) در کنار جز باتروورث (Jez Butterwoth) نوشته خواهد شد. فیلم اصلی داستانی از یک خواب بد شگوم بود و رکورد باکس آفیس را شکست و چیزی حدود ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرد. تولید این دنباله قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.