همکاری مجدد کیت وینسلت و جیمز کامرون پس از سال‌ها، در دنباله‌های Avatar

4 October 2017 - 15:00

کیت وینسلت (Kate Winslet) در دنیای پاندورا (Pandora) حضور خواهد یافت. طبق گزارش رسمی وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، وینسلت پس از فیلم Titanic «تایتانیک»، بار دیگر با کارگردان این فیلم یعنی جیمز کامرون (James Cameron) همکاری خواهد کرد و در دنباله‌های فیلم Avatar «آواتار» به ایفای نقش خواهد پرداخت. با این وجود، تابدین لحظه مشخص نیست که وینسلت در چه تعداد از چهار دنباله اثر سال ۲۰۰۹ میلادیِ کامرون حضور خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلمساز در حال حاضر در حال فیلمرداری Avatar 2 «آواتار ۲» و Avatar 3 «آواتار ۳» به صورت همزمان است. کامرون در جریان مصاحبه خود با «THR»، ابراز داشت که وی برنامه دارد تا قسمت چهارم و پنجم این مجموعه سینمائی را نیز به صورتی مشابه، به صورت همزمان مقابل دوربین ببرد. همچنین به تازگی مشخص شده است که هفت بازیگر جوان در این دنباله‌ها حضور خواند یافت.

وینسلت و کامرون، با اکران فیلم «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ میلادی، رکوردی بی‌سابقه از خود در گیشه‌های جهانی به جای گذاشتند. فیلم «تایتانیک» بیش از ۲٫۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و تا زمان اکران فیلم «آواتار» در سال ۲۰۰۹ میلادی، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شناخته می‌شد. اینک اما، این فیلم جایگاه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمائی را در اختیار دارد.

وینسلت به زودی با فیلم The Mountain Between Us «کوهی میان ما» به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد؛ وی در این فیلم که از پنج‌شنبه همین هفته به نمایش در می‌آید، مقابل ادریس البا (Idris Elba) بازی کرده است. از جمله دیگر پروژه‌های آینده وینسلت می‌توان به حضور در فیلم جدید وودی آلن (Woody Allen) یعنی Wonder Wheel «واندر ویل» اشاره کرد که توسط استودیوی «آمازون» ساخته می‌شود و برای اکران در ماه دسامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

استودیوی «فاکس قرن بیستم» فیلم «آواتار ۲» را از تاریخ جمعه ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹ (۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماها می‌کند. پس از آن نیز فیلم «آواتار ۳» در سال ۲۰۲۱، Avatar 4 «آواتار ۴» در سال ۲۰۲۴ و Avatar 5 «آواتار ۵» در سال ۲۰۲۵ به اکران در خواهند آمد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.