اسکار جائنادا در فیلم جدید داگ لیمان، Chaos Walking بازی می‌کند

4 October 2017 - 18:00

اسکار جائنادا (Oscar Jaenada) بازیگر فیلم The Shallows «آب‌های کم‌عمق» به فیلم علمی تخیلی داگ لیمان (Doug Liman)، Chaos Walking «گذر از هرج و مرج» پیوست. دیزی ریدلی (Daisy Ridley) و تام هالند (Tom Holland) ستارگان این فیلم هستند و پیش از این حضور بازیگرانی نظیر کینتیا اِریوو (Cynthia Erivo)، مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)، نیک جوناس (Nick Jonas)، دمیان بیچر (Demián Bichir)، کورت ساتر (Kurt Sutter) و دیوید اویلوو (David Oyelowo) در آن قطعی شده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «گذر از هرج و مرج» اقتباسی از کتابی به همن نام است که توسط پاتریک نس (Patrick Ness) نوشته شده است و وقایع آن در جهانی روایت می‌شود که همه زنان کشته شده و مردم آن می‌توانند با استفاده از صداها و تصاویری که از آن به عنوان «نویز» یاد می‌شود، افکار یکدیگر را بخوانند. هالند نقش فردی به نام تاد (Todd) را ایفا می‌کند که مجبور می‌شود از شهر خود فرار کند. او با دختری به نام ویولا (Viola) با بازی ریدلی همراه می‌شود که گفتنی‌ست کلید حل بسیاری از اسرار این دنیای پر رمز و راز است.

جائنادا نقش نگهبان دروازه‌ای به نام ویلف (Wilf) را ایفا می‌کند که فردی غیرقابل اعتماد است و تاد و ویولا را در مقابله با مایور پرنتیس (Mayor Prentiss) با هنرنمایی میکلسن، همراهی می‌کند.

فیلمنامه فیلم «گذر از هرج و مرج» به صورت مشترک توسط چارلی کافمن (Charlie Kaufman)، پاتریک نس، جان لی هنکوک (John Lee Hancock) و کریس فورد (Chris Ford) نوشته شده است. داگ دیویسون (Doug Davison)، آلیسون شیارمور (Allison Shearmur) و اروین استاف (Erwin Stoff) تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

جائنادا در فیلم مورد انتظار The Man Who Killed Don Quixote «مردی که دن کیشوت را کشت» به کارگردانی تری گیلیام (Terry Gilliam) حضور داشته و در فیلم Loving Pablo «پابلو دوست‌داشتنی» نیز همبازی خاویر باردم (Javier Bardem) و پنلوپه کروز (Penelope Cruz) است. این بازیگر اسپانیایی آخرین بار در فیلم هیجان‌انگیز «آب‌های کم‌عمق» در کنار بلیک لایولی (Blake Lively) و همچنین کمدی Snatched «آدم‌ربایی» با هنرنمایی امی شومر (Amy Schumer) حضور داشته است.

استودیوی «Lionsgate» فیلم «گذر از هرج و مرج» را از روز جمعه ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱ مارس ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماها خواهد کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.