«آیینه بغل» قبل از جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود

4 October 2017 - 20:15

در حالی که بسیاری از فیلم‌هایی که قابلیت فروش بالا داشتند، در نیمه اول سال ۹۶ به نمایش درآمدند و رییس کانون پخش‌کنندگان چند ماه پیش در این مورد هشدارهایی داده بود، تهیه‌کنندگان «آیینه بغل» منوچهر هادی در ابتدا قصد داشتند که این فیلم را نوروز ۹۷ به نمایش درآورند، اما امروز منصور سهراب‌پور یکی از تهیه کنندگان این فیلم اعلام کرده است که آخرین ساخته سینمایی منوچهر هادی پس از ماه صفر و قبل از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

از «آیینه بغل» و «لونه زنبور» به عنوان فیلم‌هایی یاد می‌شود که با توجه به ترکیب بازیگران و کمدی بودن‌ آن‌ها، می‌توانند با فروش بالای خود تاحدی به گیشه نیمه دوم سال ۹۶ رونق بدهند.

در هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر احتمال اکران «آیینه بغل» در نوروز ۹۷ منتشر شد و در رابطه با این موضوع علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به آی‌سینما گفته بود که صاحبان «آیینه بغل» تمایل دارند که این فیلم در نوروز به نمایش درآید اما او معتقد است که اگر فیلم منوچهر هادی همچون «سلام بمبئی» پیش از جشنواره فجر به نمایش درآید می‌تواند به نفع سینمای ایران باشد.

با گذشت چند هفته از اظهار نظر علی سرتیپی، امروز منصور سهراب پور درباره زمان اکران «آیینه بغل» به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:

 تلاش ما بر این است که پس از ماه صفر فیلم را اکران کنیم. شرایطی لازم است که اگر مهیا شود، آذر ماه فیلم را اکران خواهیم کرد.

در «آیینه بغل» محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، سیامک صفری، مه ‌لقا باقری، رضا نیکخواه و بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.