جواد عزتی: زیر سایه رضا عطاران یا محمد گلزار قرار نمی‌گیرم

6 October 2017 - 14:20

جواد عزتی با حضور در برنامه «سینما دو» تاکید کرد هر شخصیت فیلم کارکرد خودش را دارد و این‌طور نیست که زیر سایه دیگر نقش‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «سینما دو»، دیشب در سومین قسمت خود میزبان جواد عزتی به عنوان چهره ویژه اکران سال ۹۶ بود.

در برنامه «سینما دو» که شامگاه پنجشنبه ۱۳ مهر پخش شد، ابتدا جواد عزتی به عنوان یکی از چهره‌هایی که حضورش در فیلم‌ها با  فروش آن آثار نسبتی مستقیم داشته است، به صحبت در این باره پرداخت. جواد عزتی در میان گپ و گفتش با حامد عنقا، مجری و کارشناس برنامه ضمن صحبت از فعالیت‌های اخیرش و نقش‌های متفاوتی که در فیلم‌ها ایفا کرده است، چند خبر مهم درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش داد.

عزتی ضمن اعلام این مطلب که به زودی تئاتری تحت عنوان «زندانی خیابان دوم» با بازی وی به روی صحنه می‌رود، در پاسخ به این پرسش که با توجه به تجربه موفق‌اش در فیلم «ماجرای نیمروز» آیا در فیلم جدید محمد حسین مهدویان، «لاتاری» هم حضور دارد یا نه، گفت:

اکنون سر پروژه بهرام توکلی با نام «تنگه ابوغریب» هستم، بعد هم پروژه ابراهیم ابراهیمیان شروع می‌شود. هماهنگ کردن این پروژه‌ها سخت است اما اگر «لاتاری» پروانه ساخت بگیرد، صد در صد در فیلم محمد حسین مهدویان حضور دارم.

او همچنین درباره این‌که آیا همکاری با کسانی چون رضا عطاران و رضا گلزار او را نگران نمی‌کند که تلاشش زیر سایه این اسامی قرار بگیرد، تاکید کرد:

من اصلا به این مساله فکر هم نمی‌کنم. این اتفاق نمی‌افتد چون هر شخصیت در فیلم کارکرد خودش را دارد.

عزتی ادامه داد:

در «ماجرای نیمروز» شاید شخصیت پُررنگی نداشتم حتی می‌توانم بگویم آن‌چه هم بود گوشه و کنارش را در مشورت با آقای مهدویان حذف می‌کردیم، اما دیده شد. فکر می‌کنم هر شخصیتی در فیلم کار خودش را می‌کند و می‌تواند تاثیرگذار باشد به شرط این‌که خوب به آن پرداخته شود و بازیگر از عهده ایفای آن به خوبی برآید.

منبع: خبرآنلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.